@Cyn: verhuur haar aan die rare CP-figuren als pop ofzo…ben je er ook vanaaf ![]()
Zit oma in ieder geval op een terrasje, geef haar een flinke neut en je hoort ze niet meer
@Beps: Heb begrepen dat omgeving Kingston onveilig is. Daar zitten we in ieder geval niet en verder het beste is om georganiseerd op stap te gaan.
@seray
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
@roanna en toos
Ik heb idd ook bhv, toos succes met het 2e deel.
@bloem
Succes met je sollicitatiegesprek.
@trl
Askim nog niet bijgedraaid dus.
@roanna
Beetje laat, maar nog gecondoleerd met de papagaai.
@viva
Vergaderingen en overleggen, kom je nog wel aan je normale werk toe?
@toos
Toch weer wat anders, ik hoop dat het hotel nog vrij is.
Oke geen idee waar mn zus heen was, Toos… Maar ze hebben iig genoten…
Pfff duren die uren lang!!! Rust, rust niets te doen, maar te druk in de omgeving om lekker te lezen!!
:dag:
Hotel had nog plek, staat in optie. Moet wel even overleggen met Hub vanavond
Hier niet echt rustig de afdeling waar ik nu inval heeft gisteren brieven verstuurd,nu bellen de mensen dus dat ze het niet helemaal snappen,is ook niet slim dat ze die brieven gister verstuurd hebben,ik weet van niks…Maar ja de meesten reageren wel vriendelijk…
Nog 1.5 uur en dan heb ik weer weekend
Goedemiddag… heb de telefoondienst er weer opzitten… vond het wel leuk… heb nu zelf telefoondienst gedraaid ![]()
Bloem… succes met je sollicitatie… verder niet veel nieuws gelezen
… Het werk roept weer… dus ben heeeeeeel druk bezig…
![]()
![]()
![]()
![]()
@Roanna
Klaar met soppen intussen?
@Cyn
Weer wat lekkerder in je vel en de kadootjes voor de 5e al binnen!
Ga je dat trekken … een weekend met oma in een bungalow :drool: ?
@Viva
Weer in overleg vandaag.
@Toos
JAMAICA … ECHT SUPER! Don’t worrie be happy … waar is de rastabanana?
@Antonie
Hier ook even stiekeme boel terwijl de rest aan het lunchen is.
Is echt een mooi hotel hoor!!! Ik heb hier een Sales boek van Riu… En daar staan de hotels nog ff uitgebreider in… Geweldig!! :hihi: Je hebt zeker geen fax??
Je moet wel lukken… Dat zeg ik… oma in de open haard als ze vervelend is!!! Hebben wel een leuk park gezien in Limburg, Groningen en Hellendoorn… Dus wordt denk ik 1 van de 3…
Nee ik heb geen fax:crybaby: Vond het hotel er ook heel mooi uitzien, ga vanmiddag even het R*U boek jamaica halen
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
In limburg is de lommerbergen een leuk park is van Land*l geloof ik
halllllllllllllooooooooooooo
jubel stemming jubelstemming!!
ladiedeeladiedaa
laat die banen maar zitten, ik kom de winter wel door!!
![]()
nee hoor geintje, er wordt gekeken op welke van de 5 leuke functies ze me gaan voorstellen enzo, hoor later vandaag meer
maarrrrr…
de 24e is Rb-payday, maar dat valt in het weekend, dus vandaag 11.40 uur is het salarisuitbetaling… dus ikke ff gecheckt… eindafrekening en ik heb met mn mammmie staan juichen en dansen in de kamer!!
![]()
blijblijblijblijblij!!! ze hebben ff 1/3 meer betaald dan ikke verwacht had, dussssss whiheeee
maar ja :tssk: ex heeft nog steeds niet betaald en dat was ongeveer hetzelfde bedrag, dus heb het nu toch binnen
nou ja, ingewikkelt… laa maa… ikke blij!!
@ toos, sow he JAMAICA!! gaaffff klinkt goed zoals je het zegt en voor turkije raden ze ook DTP en hepA en B aan volgens mij… dusss
en idd, je kunt overal komen op Jamaica maar niet in kingston, dus dat maar ff overslaan, gaaafff hopen dat er plek is en hubs accoord gaat
is dit trouwens met 2? of gaan er nog kids mee???
Riu heeft een algemene gids
En die hotels zijn zoooo mooi!! Bij elke boeking die iemand van een reisburo maakt krijgen we punten… En zo kan je sparen voor gratis nachten!! Ennn ik heb al 1 nacht gespaard in de duurste voor 2 personen… Dus nog maar 6 nachten sparen haha…
Anders moet je bij het reisburo even vragen of ze het salesboek van riu hebben… Anders wil ik ook wel 2 kopieën opsturen… Kan ze niet scannen… dan kon ik ze mailen… Maar dat lukt dus niet…
Hep A en B kun je alleen maar krijgen van het eten van “besmet” eten toch… nou in die hotels zit dat echt wel goed…
@Cyn: Bedankt voor de tip, zal ik even navragen vanmiddag. Anders PB ik mijn adres wel door.
@Bloem: Gaan met zn tweetjes. Broer en schoonzus zouden in eerste instantie ook meegaan, maar die hebben een dochter van 15 en vinden het vervelend om haar alleen met haar broer thuis te laten. Ze zijn eind oktober nog in turkije geweest en vinden januari te kort op elkaar.
Toos: een armbandje is verplicht in dat hotel haha. Je kamer is 28 m2… als je nog meer vragen hebt…
Heb het boek voor me liggen…