Lig niet zo wakker van die vaccinaties, heb er al meer naar geinformeerd bij de GGD. Zolang je in het hotel eet en drinkt en het liefst flessenwater is er weinig aan de hand. Volgens mij is dat gewoon een standaard advies voor landen buiten europa
ja daarom… Voor mijn reis was het anders… omdat wij ook de “jungle” ingaan… maar echt veel kan er niet gebeuren!
heb een kamer deluxe zeezijde geboekt. Kwijl kwijl
Pfff doe maar luxe… is 34 m2… heeft een bad met hydromassage
@Bloem: Helemaal blij vandaag. Payday en een leuke baan in het vooruitzicht. Succes!!
Echt waar en een likeurendispenser op de kamer
oooooo en ook een sterke dranken dispenser
superduperdubbeldeluxe dus!!!
en lekker zonder kids… volgens mij komen jullie de hotelkamer niet uit ![]()
Blauw denk ik en suf gebubbelt
@Bloem - Heerlijk voor je, heb je natuurlijk gewoon recht op, maar blijkbaar niet op gerekend. Baan voor tijdelijk gaat ook weer goed komen!
Kun je er weer een paar weken extra aanplakken. of luxe met het vliegtuig naar Abu Simbel ipv die gammele bus.
@Toos - JAMAICA!! - Klinkt echt als een tropische verrassing, zal je hub vast leuk vinden. Lekker zwemmen en snorkelen n een warme zee :wub:
TKL en Beps - nog heel even en dan weer weekend.
Rest moeten nog een paar uurtjes, maar hoe langzaam ook 't wordt toch altijd weer 5 uur!
@Bloemmie: BANANANA BANANANA!!! Toppie!! En nu maar afwachten wat ex doet… En dan de mogelijke banen nog… :kus:
@Toos: Lekker hoor!!! Helemaal goed klinkt dat. En dan kunnen jullie ons vertellen of het iets voor volgend jaar is…
Ikke nog ff 1 uur!
@ marifran, nee voor 300 k m in de auto ga ikke echt niet vliegen hoor!! ik vind dat wel leuk enzo…
heb er nu nog meer zin in…
maar geld brandt me op mn bankrekening… toch dat weekendje milaan doen? weekje alanya? arcccchhhh
Bloem,das een leuke meevaller voor je toch,lekker hoor…
Toos,heb je al geboekt??Anders kan je bij Cyn boeken krijgt ze misschien nog een gratis nacht…
Bloem: Weekendje Monkey world??
@Trl: Boeking staat in nog optie, als Hub het ook ziet zitten boek ik maandag definitief
@Beps: Jullie gingen toch al naar monkeyworld
@Toos: Ja klopt, maar dan betaald Bloemmie m(Toch :lol:)
ja, we gingen toch al naar monkeyworld??
hahahaaa die beps
dacht dat we afgesproken hadden dat hubbie zou betalen aangezien ie nu niet zelf mee hoefde…![]()
probeer mn ma mee te slepen a.s zondag naar de rai :unibrow:
:tssk: weekendje florance €75, milaan precies hetzelfde… he wat ROT allemaal
nie naar kijken, nie naar kijken NIET naar kijken!! ![]()