Gisteravond nog zitten dubben waar ik nou naar toe wil. Hub heeft zo iets van ik hoor het wel. Maaaar ik ben er uit, het wordt geen curacao, geen mexico, maar … Jamaica:biggrin:. Op het reisbureau zijn ze aan het uitzoeken of er plek is, hoor het vanmiddag.
Viva,er wordt wat af overlegd bij jullie,hoop dat je er nu wat wijzer van wordt.Geef ze van katoen
@Cyn: Baaldagen voorbij, lekker geshopt.
@Trl: Kan me wel voorstellen dat het gedrag van askim je niet lekker zit, wil je zo graag een visum en dan werkt hij niet mee. Balen
Toos,**Jamaica!!! **Hoe kom je daar nu zo bij das wel ff wat anders,maar wel mooi volgens mij
Had er al naar zitten kijken en ziet er ook wel heel tropisch uit. Goedkoper dan mexico, geen prikken, even ver vliegen als curacao en er is ook nog wat te zien daar.
Toos,hoop voor je dat het nog vrij is,lijkt me heerlijk hoor.
Jamaica… Waaaaaaaauw!!! Dat lijkt me echt vet!!! Pb me je hotel ff… ben wel benieuwd ![]()
Mijn zus moest voor Jamaica wel prikken… Zij is er op huwelijksreis geweest… FF kijken he, bij het dingessss!
goede morgen…!! naja middag…
dadelijk weer werken…morgen zal ik op mn gemak bijlezen!!! beloofd!!
@seray…zie net op hyves dat je jarig bent…!! van harte gefeliciteerd!!
@llemaal…een fijne dag
dikke kus en denk aan jullie hoor…XX
Toos…JAMAICA…ZO DAN…lekker hoor
Ja hier wordt je knotsknetter gek van de overleggen…blehhh…
@Beps: Heb het even nagekeken, DTP en Hepatitis wordt aanbevolen, maar niet noodzakelijk
In Jamaica kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, Hepatitis B, en Buiktyfus te maken krijgen. Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken. Ziekte****OmschrijvingDifterie Tetanus PolioVaccinatie is aanbevolenHepatitis AVaccinatie is aanbevolenHepatitis BVaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.BuiktyfusVaccinatie is aanbevolen bij een verblijfsperiode langer dan 3 maandenGele KoortsIndien u uit een endemisch gele koorts gebied komt, is vaccinatie tegen gele koorts verplicht voor dit land
Bron vaccinatienet.nl
Beter meeverlegen dan onverlegen en ziek worden
Vandaag weinig kans om hier te kijken.
Druk ,plus zitten paar collega’s en opdrachtgevers heel dicht bij deze p.c waardoor inkijken al lastig genoeg is.
Ben aan het kijken om een bungalowtje te huren met kerst… Willen dan met paps, mams en oma naar een bungalowtje gaan voor 3 dagen… ![]()
@Cyn:Gezelli met oma in een huisje met kerst JOEPPIE!!!
@Toos: Die entingen zijn 1 malig, ben je er jaren vanaf…waarom niet?? Als je ff navraagd bij je ziekenfonds… Vaak wordt het gewoon vergoed
@Beps: Wat vond je zus van Jamaica??
Beps: ach ja… Anders zit ze ook bij ons in huis… en daar kan ik haar in de open haard stoppen ![]()
Cyn,leuk maar zal er nog wel wat vrij zijn dan rond die periode?En gezellige met je oma,ach wie weet waar het goed voor is…En ben je haar zat zet je der gewoon op de plaza neer:biggrin:
Ja vol leuke verhalen over Jamaica…alleen zijn ze redelijk onverstandig overal alleen heengeweest, en dat schijnen ze af te raden. Wel wezen raften ed… Mooie tijd gehad, en (te) veel gedronken aan de plaatselijke rum(:loL:)