@ linda, op een gegeven moment dan zie het niet meer helder he?
truste en slaap lekkerrrrrr
@Linda
welterusten :slapen:
@Bloem
ook weltrusten :slapen:
Ik ga eens verstandig doen en ga voor 12 uur naar bed .
:dag::dag:
ikke had de max gezet op 12 dus ben er nog ff
maar slaap lekker
ikke doe het licht wel uit…
okey
voor de nachtbrakers onder ons
lichtknopje zit bij dit deel rechtssssss
ikke zet em op spaarstand :idea:
truste allemaal
tot morgen
:idea: Heb het lichtknopje gevonden,dus goedemorgen allemaal.
Bloem,Nog een beslissing kunnen maken welke kamer het gaat worden?
Antonie,zo is dat bij mij op het werk ook,als ik vandaag zeg dat ik morgen op vakantie ga,kan dat 9 van de 10 keer gewoon.Wel makkelijk hoor.
Linda,succes met de sollicitaties.Wat een gezeur elke keer van je baas.
Beps,nog in dromenland?
Damber,succes met werken vandaag,zal wel weer even wennen zijn.
Goede morgen allemaal.
Gaan we weer
Goeiemorgen iedereen !!!
Alweer een nieuw deel ? Is gewoon niet meer bij te houden voor mij nu. :disgust: Kon al enkele avonden niet achter pc, en op het werk is het momenteel ook heel druk. :tssk:
Nemen jullie het mij kwalijk als ik niet helemaal terug ga lezen in het vorige deel ? :o
Toch een dikke proficiat met de bevalling !
En over een half uurtje vergadering ! LEUK !!!:finger: Zal ook lekker tijdje duren veronderstel ik. Pfffffffffffff…
Zo allen… Ikke lekker uitgeslapen. Lijkt dus wel te lukken met hubs naast me… Heerlijk saampjes opgestart, al een was draaien.
Hubbie vandaag thuis aan het werk(vraag niet hoe, maar het kan) en ikke pas om 9 uur weg…
Niet bijgelezen, en dat gaat ook niet meer lukken vandaag…
Een nieuw deel, we hebben de AOW-leeftijd bereikt, maar het tempo ligt vele malen hoger :hihi:
Hopelijk een lekker plekje op mn werk!
:dag:
**Crazymar: 6 december - Istanbul:TURKEY:
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
Goedemorgen allen,
Ben nu heel druk op het werk… Stapels, stapels en stapels liggen hier te wachten… Ik ben er met de lunch weer even
Goede morgen STELLETJE KLETSKOUSEN!!!
Gefeliciteerd met al weer een nieuw deel.
goedemorgen ik eindelijk op mijn plekkie, helemaal vast gestaan in de file gewoon meer dan een uur er over gedaan om op kantoor te komen…pffff.
wordt je niet vrolijk van.
Linda, balen zo’n baas, snel zoeken naar wat anders meis
Damer…werkse…hihihihi
Marion…ook weer in het land der levenden
Bloemmie…nog op 1 oor
Beps…al de gang erin gezet.
Tlr…ook al weer aan de bak.
Ik zo docent cursus geven bleh…
zo,
ben ook weer op het werk aangekomen.
Dit keer zonder kleerscheuren ![]()
Ga nu verder met verzekeringswerk
@Beps
Dat is mooi dat hub eens een keer vanuit huis kan werken, hoeft ie een dagje niet de kou in. Nu jij ook nog een goed plekkie maar vemoed dat dat niet gelukt is.
@Viva
Ben in het land der levenden maar daar is dan ook alles mee gezegd. Heb het koud, hoofdpijn, snotterig, oren zitten half dicht (maar das eigenlijk ook wel gemakkelijk … hoor nu alleen wat ik wil horen).
@Antonie
Succes met de verzekeringsrompslomp!
Meiden, niet te geloven, giga plekje!!!
Ga ik naar het werk, kom ik onderweg stil te staan met pech, nog geen 50 mtr van mn huis af… Ikke werk gebeld omdat ik later ben/was. De dealer voor hulp en hubbie omdat ik de giga stress inging… Komt hubbie, trekt de stekker van de accu, boardcomputer reboot en … Probleem opgelost…
Ben al begonnen en ga er nu voor dus!!!
:dag:
Goedemorgen lieve members.
Volgens mij had ik ooit weleens hier verteld, dat wij als huisdier een dwergpapagaai hadden. Hadden ja, want vanmorgen lag hij dood op de bodem van de kooi. Hebben we eigenlijk helemaal niet zien aankomen. Wel vonden we het een beetje vreemd, dat hij de laatste dagen veel op de bodem doorbracht i.p.v. op zijn stok. Maarja, soms had hij van die manies om de krant op de bodem te verscheuren en die dan als stukjes op de grond te pleuren, zodat er steeds rotzooi op de grond lag.
Kijk ik weet ook wel,…het is maar een vogel (bonte boertje) maar we hadden 'm al meer dan 30 jaar en hoorde toch bij het meubilair. Ik zelf kon er niks mee, want het was een vals kreng, maar mijn manneke daarin tegen alles. Mijn manneke is volgens mij, ook best wel een bietje van de leg nu. Heeft al staan schrobben en desinfecteren aan die kooi.
Zo, wou ik toch even vertellen, maar verder is alles goed hier! Ook wel snotverkouden, maar dat gaat wel weer over. ![]()
Goeiemorgen,
@Roanna: Is toch rot als zo’n papagaai zijn koppie neerlegt, zeker na zo’n lange tijd. Geef mannetje maar een knuffel van mij:kus: en jij beterschap met je verkoudheid.
@Beps: Lekker plekkie gevonden??
@Linda: Wat een gedoe met baas van jou, het gaat maar om een dag niet om een wereldreis of zo
@Trl: je was er al weer vroeg bij vandaag
@Beps: Wat een goed begin van de dag dan he? (NOT) Gelukkig ben je toch goed en wel… en ik neem aan, op tijd op je werk aan gekomen en dan ook nog een goed plekje kunnen bemachtigen. Klasse weer! ![]()
Hoef ook niet de hele dag te
. Werkse verder nog! ![]()
@Marion: Jij ook beterschap met je verkoudheid.