@bloem: heb voorgesteld om die week dan te werken van ma t/m donderdag en vrijdag als wekelijkse vrije dag en zaterdag vrij te nemen maar hij bleef maar zeuren over die vakantieplanningen en dat het niet zijn probleem was als ik niet mee kon etc. ben dus nu weer druk aan het zoeken naar vacatures
@bloem: dank je
@ linda, maar 1 dagje vrij gaat toch volledig om de vakantieplanning heen!! tis toch geen 2 weken dat je weg wilt ofzo…djees… altijd zo’n gezeur…
had ik altijd zooooo’n hekel aan met mn vorige werk
pffff
als je dan eens wat leuks wilt ofzo, aanbiedinkje ofzo, dan eerst vrij vragen en dan heb je binnen 6 weken antwoord
ja halllllloooooowwww… pfff
pppff stop ff met foto’s want heb 4-kante ooggies
Ben altijd nog blij dat het bij mijn werk met vrijnemen erg makkelijk gaat.
Als ik NU bel naar mijn baas om te zeggen dat ik aankomende 2 weken niet kom werken omdat ik op vakantie ga zegt ie alleen "heb je nog vrij dagen staan en prettige vakantie "
@bloem: idd hoef geen weken vrij nee meneertje zorgt wel dat ie zelf vrij heeft als ie vrij wil hebben en als ik t een keer vraag ho maar
@antonieq: had ik maar zo’n baas
@ antonie, das vrij uniek
maar denk dat ie in jouw geval zou zeggen… wa? je bent net terug? ![]()
hahahhaa
hoe gaat het trouwens met de knie enzo
en waarom kon je ookalweer geen vrij krijgen dan om naar je vrouw d’r examen te gaan…? ![]()
idd, zegt ie ook altijd ![]()
Knie is nog steeds niet goed.
Blijkt toch dat stilzitten lastiger is als lopen.
Door die drie uur zitten van gisteren kon ik moeilijk auto rijden.
Omdat ik dit jaar toch echt bijna 40 werkdagen in Turkije heb doorgebracht zijn mijn snipperdagen echt totaal op… maar ik zou als ik echt wil gaan alvast aan die van 2008 kunnen beginnen.
kun je uren kopen??
of meer werken en uit laten betalen als uren??
Ik kan uren langer blijven en die dan later als vakantie gebruiken.
Probleem is alleen dat mijn werk niet 24 uur continue nodig is,
dus zeldzaam dat ik voor iets echt veel langer moet blijven.
Uurtje of twee in de week redt ik wel, maar dat telt ook niet echt op.
Bij kopen zou dacht ik ook wel gaan maar dat is dan zo’n administratieve rompslomp plus dat dit dan weer via de baas van mijn baas gaat ,zodat de kans klein is dat het goed gekeurd zal worden,dat ik daar maar vanaf zie.
@bloem: heb net twee vacatures gevonden morgen vroeg gelijk de brieven maken en versturen blijf nog verder speuren naar vacatures
bij mn vorige werk kon je 4x het aantal uren dat je in een week werkt kopen, dus 4 weken vakantie kopen
moest je voor 31-12 aangeven, enige nadeeel was dat dat dus standaard met het loon van januari werd afgeschreven en tja… das meestal het meest welkome loon…
anyway
ikke heb zoveel overgewerkt dat ik 8 weken doorbetaald heb gekregen, terwijl ik al lang en breed in thailand zat!!
had 31-8 mn laatste werkdag en 28-10 pas uit dienst… beterzzzz!! ![]()
@ linda, idd goed zoeken, heb je ook een profiel op monsterboard?? alles bij elkaar enzo…
successsss
DAt heb ik eerst ook gekunt.
In vol continue dienst maakte ik meestal makkelijk 200 uur per jaar extra.
Heb paar keer gehad dat ik 10 weken op vakantie was geweest en eind december nog 150 uur moest uit laten betalen.
Maar ja , da was vroeger .
@bloem: die volgens mij wel eens aangemaakt maar weer eens up to date maken
ik denk dat ik binnenkort ook maar eens een CV’tje in elkaar ga knutselen.
Kijken of er nog leukere banen zijn.
Er waren volgens het nieuws vorige week nog zo’n 200 duizend banen onbezet in nederland…daar moet toch iets bij zitten zou je zeggen.
je zou zeggen van wel ja… maar goed
regio, opleiding, randvoorwaarden, salaris… pfff
anyway
ikke nog ff niet, (nog heel ff dan)
@ linda, ja ff updaten, krijg je elke dag de nieuwste vacatures per mail
@ antonie, je wordt er alleen zo moe van he? dat overwerken enzo ![]()
Ga nu maar eens slapen en er morgen en woensdag maar eens beter naar kijken weltrusten en tot morgen