@Toos: Ah…wat lief van je. Zal ik doen hoor! ![]()
Jij vrij vandaag, of moet er nog gecrockt worden vanmiddag/vannacht?
@Toos: Ah…wat lief van je. Zal ik doen hoor! ![]()
Jij vrij vandaag, of moet er nog gecrockt worden vanmiddag/vannacht?
Ja er moet weer gecrockt worden, van half 3 tot 11, morgen dagje vrij
@Roanna: :kus: voor Kokkie!!! Echt vervelend…30 jaar!!! PFFF is echt een onderdeel van het gezin!! Sterkte vandaag met jullie plekje vinden hiermee
Zo ik was net telaat…10 min ong… Maar HET mooiste plekje was VRIJ!!! HahahA Lekker hoor… Verder Potter lezen…en ook nog kletsen met collega’s en dan ook nog de telefoontjes(die zijn minder zeg maar, gaat zoveel tijd in zitten!!)
Gisteren bericht gehad uit noorwegen, zwerfkei is geregeld. De namen van mijn ouders komen er op en voor altijd samen in het noors. Die vrienden van mijn ouders hebben ons uitgenodigd om na afloop bij hun te komen eten, had terug gemaild of dat niet teveel was want we komen met 8 man. Mailde ze terug dat niks te veel was en ze plaats zat hadden. Vond het zoo lief
Roanna,gecondoleerd,30 jaar dat zal zeker een gemis worden…Sterkte ermee.:kus:
Toos,was vandaag juis laat,normaal ben ik wel eerder.Begin om half 8
Beps,laat beginnen en dan toch nog een superplek,wat een mazzel…En lekker Harry Potter lezen…
Heb jij het even druk Beps, Potter lezen, beetje kleppen en o ja ook nog de telefoon opnemen:p
@Roanna,
gecondoleerd met je huisdier.
Wel erg veel slechte berichten hier de laatste paar dagen :frown:
@Toos: Gelukkig dat dat geregeld is… En idd super lief wat de vrienden aanbieden… GIGA!!! Dat moet een waardevolle afsluiting worden, dat kan niet missen :kus:
@Toos: Wat lief ook dan van die mensen in Noorwegen. Zo zie je maar. Er zijn altijd nog wel mensen, die aan en met je meedenken. ![]()
Verder… jullie bedankt voor jullie lieve berichtjes.
Ga afsluiten, want er moet ook hier weer gewerkt worden. D’r moet toch beleg op het brood komen, nietwaar? :unibrow:
Doeggggggg en tot laters en werkse allen. :kus::dag:
@Roanna,
werk ze :dag:
@Roanna: Werk ze vandaag:dag:
Ik heb geen zinnnnnnnnnnnn
ik ook niet
@roanna: sterkte voor jou en je hubs
Het is zo lunch tijd.
En daarna griep spuit halen.
Ben ik weer paar uurtje onderweg ![]()
Roanna: :kus:
Meiden ik voel me vandaag k*t… dus heb niet zoveel te melden…
Sorry… komt wel weer
@Cyn: :kus:
@Cyn::kus:
Jullie zijn lief!! Komt ook wel weer goed… heb gewoon een baaldag vandaag!:crybaby: