Ja dat gaat helemaal goed komen hoor…
hehehe gelukkig voetbal afgelopen…
Ja dat gaat helemaal goed komen hoor…
hehehe gelukkig voetbal afgelopen…
Het is wel vervelend als je op zo’n manier moet werken. Je gaat niet bepaald met plezier naar je werk toch??
Is inderdaad nie prettig om zo te moeten werken, ik weet er alles van.
Aan de andere kant is het wel weer leuk om te bedenken wat je als "wraak"kunt doen :nod:
Toos en Antonie…nee de lol is eraf…maar idd er is genoeg te bedenken voor wraak…
Hallo, hier ben ik ook weer eventjes,
Viva is de borst aan het nat maken, gelijk heb je, heeft lang genoeg geduurd.
Roanna - lekker computeren hè met zo’n achtergrondmuziekje, je had die link al eerder doorgegeven, sindsdien heb ik hem regelmatig aanstaan.
ach en er komt wel weer wat anders binnen het bedrijf…ik zoek gewoon…en zit niet op een schopstoel, met mijn directe collega heb ik lol genoeg…alleen het management zit ons dwars…
Nee, daar lijkt mij ook niks aan zo te moeten werken. Ik heb het in het voorjaar ook meegemaakt bij ons, toen er allerlei veranderingen gingen plaats vinden. Wat had ik opeens een hekel aan mijn werk. Was nog nooit zo blij geweest dat ik vakantie had toen. Ik had het toen ook hier aan jullie verteld en dat lucht al op. Later heb ik tijdens mijn beoordelingsgesprek laten weten aan mijn manager, hoe ik erover dacht en toen hebben ze mijn rooster aangepast…
Ik weet wel Viva, dit van mij is echt niet te vergelijken met dat van jou, want dat is echt erg, zo te lezen.
Volgens mij is Beps in slaap gevallen met hubs, tijdens de spannende film. ![]()
Dat klopt Marifran, maar nog niet voor Antonie en die heb ik er geloof ik ook blij mee gemaakt. :unibrow:
Dat functioneringsgesprek komt er bij ons ook nog wel…dan vertel ik ze heus wel hoe ik er over denk, alleen bij ons is het zo groot, en we hebben al zoveel verschuivingen gehad, qua management dat het eigenlijk geen zin heeft. Maar wil het wel zwart op wit laten zetten.
Hoeveel mensen werken er dan ?
Roanna ik hen Country Gold op staan , wat jij ?
nou binnen de school 1300 medewerkers…op mijn afdeling met 2 personen maar onder de unit waar we bij horen 60 ofzo iets.
Dat vind ik ook mooi. Momenteel heb ik gospelcountry opstaan. ![]()
Ik heb dat ook wel een beetje meegemaakt, vanwege bezuinigingen en zo, je gaat bepaalde mensen zo haten. Is echt waardeloos, dan komen ze ook in je dromen nog voorbij.
Maar goed dat je nog lol hebt met je naaste collega, is hartstikke belangrijk !
Gospelcountry ? Ga ik ook eens proberen, klinkt op dit moment wat vrolijker .
Roanna -Moest vanmiddag aan jouw denken toen ik boven zat te computeren, stegen heerlijke geuren naar boven. Mijn hubs was aan het Indisch koken,
rendang en sambal goreng boontjes - is toch zo lekker :drugged:
Onder de knop gospel. ![]()
Oh Marifran. Heerlijk he? Mijn manneke kan ook zo lekker Indisch koken he. ![]()
@Roanna,
ik heb op deze p.c geen geluid kan nu niet genieten dus.
Mooi is wel dat de link op het werk het wel doet.
Meeste links met extra worden tegengehouden.
Viava - 1300 mensen is heel veel, zal best wel een ander leuk plekje voor je te vinden zijn, meestal een kwestie van geduld.
Dan zal je wss naar een andere lokatie moeten ?