TTT deel 66!!!

Mijn naam doet het vast nog wel :smiley:

@MK116,

klopt die deed het nog .

Je was nog nie in dit deel aanwezig geweest dan.
Of alleen toen ik even niet keek :smiley:

Zo ben ik ook weer, samen met Damber geshopt, nou ja Damber dan, ikke helemaal niets gekocht.
Eten al weer achter de kiezen, en de boel weer aan kant…hubs zit voetbal te kijken, daar hou ik dus helemaal niet van, knap wazig trouwens…met die mist.
Antonie,…weer achter de pc…lekker fikken met die hap, en ook nog verzekeringspapieren invullen
Bloemmie, morgen naar hoofddorp…lekker ritje voor de boeg. Wat doe je nou als het jou fiets blijkt te zijn.
Mk…ook weer even van de partij, gezellie meis…dank je voor de foto’s
Cynnie…weer marsepijn…weer een k*tdag…en morgen lekker vrij…jij ook bedank voor de foto’s
Roanna…lekker zeg die kerstboom met uien…dat ziet er toch niet uit.
Toos…de hut weer aangeveegd…en naar de kapper geweest, weer strak het weekend in zeg maar.
Bloemmie toch kamer 1 gekozen…nog ff wachten dus voor je kan verhuizen.
Beps…met hubbie aan de film, gezellig zeg maar.pppssssst niet in slaap vallen he.

sorry vorige bericht was van mij, maar Damber stond nog ingelogd van gisteravond…hihihihi

joehoeeeew…niemand meer online hierzo…allemaal verdiept in de voetbal denk ik.:wacko:

@Viva: Nou, valt me nog mee dan dat je de mail wel gekregen hebt. Ook nu weer zijn er problemen met het verzenden, maar uiteindelijk zullen ze waarschijnlijk dan toch aan komen. :hihi:

Wat een k*tvoetbal trouwens. :mad:

ja erg he Roanna, ik hou er helemaal niet van en dan ook nog met zo’n bagger 11 tal…bleh…

ooooo morgen lekker vrij, ja vrijdag wel de l*l, maar goed het is niet anders…

Na al het gelazer op mijn werk, zijn we nog geen steek verder…pfffff…met andere woorden ze hebben ons een mooi kunstje geflikt…vanalles en nog wat beloofd, en nu alles beschreven, op de functie…nog niet 1 duppie erbij…maar wel een kluif werk waar je niet goed van wordt…:puke:

Ik heb je verhaal over je werk gevolgd Viva en moet ook zeggen, dat dat ook bedroevend is. Ze blijven maar sollen met hun personeel.

Nouja, morgen lekker weer ff vrij, dus zet het maar even van je af. Het komt toch vanzelf weer terug, of je wilt of niet. :kus:

"Viva,

ik ben er wel …en niet .
Verzekeringspapieren invullen is echt een rotklus.

Zie dat ze jou blij gemaakt hebben met een dode mus ,
veel beloofd en niente cente erbij .

Jammer dat die Bulgaren laatst niet iets beter de best gedaan hadden.
DAn hadden we volgend jaar nie naar EK gehoeven :unibrow:

Nee Antonie…belofte’s, zwart op wit, ik ben niet de enige hoor ook mijn collega zit in het zelfde schuitje…maar goed, ze krijgen het zoals ze het hebben willen, ik ben altijd heel flexibel geweest, maar wordt nu zo soepel als een stalen deur…Werk mijn uren, doe wat ik moet doen, maar nada, niets, nakkes meer. Als ik in een vergadering zit, (die heb ik gelukkig niet zo vaak hihihihi) en mijn tijd zit erop.
Sta ik op en zeg…sorry mensen ik ga naar huis, mijn tijd zit erop u allen gegroet…hihihihi…moet ook nog uren opmaken voor de kerstvakantie…anders ben ik ze kwijt. Nou tot 13 december zit ik vol geboekt, met het nieuwe programma, en tentamenperiodes…hihihihi…dus die week daarop, is het nog drukker met de tentamens…en herkansingen, maar wij gooien de toko dan dicht…kijken ze die dingen maar lekker zelf na met een rode pen. Ik moet mijn uren opmaken, jammer dan…klachten omdat we er niet zijn…gaarne bij de directeur.

en mijn collega en ik zijn de enige personen binnen de hele school die met dat speciale programma kunnen werken…hihihihi…als wij het niet doen, moeten de docenten het zelf doen…

met een pen en papiertje lekker tellen en rekenen, en dan weten ze nog niet of de toets goed is…hahahahah…geen analyse…pech voor het ministerie van onderwijs…

Als wij bij het tentamen geen analyse leveren, heeft de toetscommissie geen werk, en een adviseur al helemaal niet, ook kunnen ze dan i.vm. akreditatie (ktwoord)…staat niet in de dikke van Dale hoor…maar heeft te maken met de kwaliteit van het onderwijs, wat bepaald wordt in Den Haag…je weet wel daar waar al die &&^^%$$%^^& zitten en die [EMAIL=“^&&&^%$##@#$%”]^&&&^%$##@#$%^&( in het torentje…

Je bent echt BOOS he Viva? :redface:

Nee Roanna, niet boos meer, niet verdrietig meer, maar in zin op wraak…errug he.

Nou, gooi het eruit en doe wat je moet doen met je collega’s. Laat ze een poepie ruiken daar. :finger:

na meer dan 8 maanden aan het lijntje te zijn gehouden…komen wij aan zet.