Roanna - Meestal doen we samen koken, maar hij kan het heel goed zelf, komt me prima uit - kan ik weer wat anders doen
Dat gospel is net zoiets, wel wat vrolijker, maar moet niet te stichtelijk worden, je weet wel, handjes klappen en veel prays de lord en zo.
nee niet een andere locatie, gewoon ergens anders binnen het gebouw…is groot genoeg 10.000 m2 dus kan best wel ergens anders zitten…maar moet even wachten op wat leuks…
zo meiden en heer ik ga stoppen voor deze avond…Damber gaat mijn plaats innemen… voor iedereen welterusten en een fijne avond.
good evening
eten naar binnen, bro weer weg, pa en ma gaan zo naar bed, betekend wel dat ik de honden echt uit moet laten, in de regen… bvbbrrrr… wacht er nog wel ff mee, dan moeten ze nodig en kunnen we gauw weer naar binnen…
waar hebben we het over…? werk…?
Antonie, dan maar een cd’tje . Op mijn laptop werkt het geluid ook niet.
Zit meestal op de gewone computer, is toch wat sneller.
prettige avond Viva
@Marifran: Dat hoeft voor mij ook niet hoor, maar daarom noemde ik het ook gospelcountry, omdat er best veel country tussen zit. En daar houden wij wel van.
@Viva: :kus::dag:
@Viva,
welterusten alvast
:slapen: :dag:
ik kan wel eens kijken of ik via mijn DVD speler muziekje kan afspelen
Roanna -ja hoor , wij ook, country en Indorock, onze kinderen worden er gek van, heb ik wel 's opstaan als ze komen eten, of in de auto. Maar altijd beetje afwisselen, anders gaat het toch tegenstaan.
@Viva: Welterusten voor straks en geniet van je dagje vrij morgen
@Marifran: Oh indorock. Heerlijke muziek he en dan hebben wij ook nog cd/dvd’s opgenomen in Indonesie met heerlijke muziek met mooie beelden erbij. Prachtig hoor, maarja je moet ervan houden en dat doen wij wel dus. ![]()
Weet thuis van trainen, net nog even gegeten nu douchen kom straks weer langs
Roanna - Wij zijn er helemaal wauws van, hebben al behoorlijk wat video’s gemaakt in Indonesie met bijpassende achtergrond muziek, laatste keer was Molukken.
Daar hebben ze een heel eigen sound, de mensen kunnen ook allemaal zingen, dat doen ze samen veel en vaak. Meestal wel droevige en melancholische liedjes.
Goede avond :dag:
Jullie zijn niet zo druk geweest zie ik…
Ben heel gezond bezig… heb de super smoker aangeschaft… ligt nu aan de oplader hihi
Linda lekker getraind? Hardlopen doe je toch ? Nu toch in een hal zeker?
Damber - sorry "super smoker "??
@marifran: nee gewoon op de baan hele jaar door
@Marifran: Dat kun je wel zeggen ja. Wij hebben ook heel veel van die muziek op cd. Je kunt zo gek niet noemen. We hadden nog niet zolang geleden een verjaardag van een Molukse familie van ons en die andere familieleden gingen daar ook zingen. Hmmmmmmm kippevel!
@Toos: En… is het nog wat geworden bij de kapper? Je hoeft niet terug te komen? :unibrow:
@Damber: Electronische sigaret toch?
Dat is een elektronische sigaret… geen teer… veel minder schadelijk voor je zelf en niet schadelijk voor anderen… Je mag met deze sigaret ook roken op gelegenheden waar niet gerookt mag worden ![]()