TTT deel 66!!!

@ filiz, hihi… wat zijn wij erg he :unibrow:

:nod::chin:

Zo… ben er weer!! Net even lekker gaan shoppen (ja onder werktijd) haha… Even een cd gekocht… Verzamel cd dance smash… en een spelletje voor mijn ds… Weekend Miljonairs… Lijkt me lachen!!

@cyn…nou das toch weer iets om je dag beter te maken :wink:

Ben even weg ga met mams onze boodschappen doen tot straks

@ cyn, nou dat brengt op zn minst een glimlach op je gezicht!!

Damber email…

Tlr…ben het helemaal met Bloem eens…stoppen die aanvraag bij ind…askim is onredelijk…laat hem eerst maar betijen…als hij wil goed, als hij niet wil, zou ik nog maar een paar maanden wachten.

Cyn…kadootjes…ikke ben dol op kadootjes…(krijg er niet zo vaak een snik)

Ik ben dol op kadootjes aan mezelf geven :smiley: haha… Dus ben weer een beetje vrolijker hoor :slight_smile: :biggrin:

Goedemiddag… gekkenhuis hierzo… maar de tijd vliegt voorbij…

@ damber das altijd prettig

pakketje is binnen, dus theoretisch gezien zou ik de deur uit kunnen… maa ja… ikke blijf lekker binnen, kan ik ook geen geld uitgeven!

Het is nu lekker buiten hoor :smiley:

DRUKDRUKDRUK

Maar tijd genoeg om ff bij te lezen en te lezen in potter

Bloem en Viva,snap wat jullie bedoelen hoor,maar als we er nu mee stoppen wordt het ook vermeld dat je zomaar gestopt bent met de aanvraag.Dus maakt niet uit vermelding krijgen we toch wel.Spreek hem vanavond nog 1 keer erover en als hij echt eigenwijs blijft dan stop ik ermee…

Cyn,altijd lekker op te shoppen onder de baas zijn tijd

@ trl, owkeyy heeeel veel succes :kus:

Thanks Bloem.

En wanneer ga je nu precies in je kamer?

Oke trouwens, Klaas, in welke vorm dan ook, is ook niet iets waar ik wat mee heb.

@TRL: Maak je niet druk mannen…PFFFF GRRRR

Damber,heb je eindelijk terug kunnen krabbelen;)

mannen!!! jaaaa!! waar?? ik eerst

in principe kan ik er vanaf 1-1 in, maar moeten ff overleggen of en zoja hoe veel eerder ik erin kan, hoe eerder hoe beter off course

maar mn moeder moet ook nog geopereerd worden aan d’r enkel, ze kan binnen nu en 6 weken een oproep krijgen, dus net voor of na oud en nieuw, dus dan is het wel weer handig als ik hier ben… ma ja…

Ben blij dat ik thuis ook van dat klaasgebeuren af ben.
Maar heb het nu " druk" om dingen te regelen voor anderen die wel dat klaasgebeuren leuk vinden.

Hallo, kom maar weer even buurten hier, heb weer wat in de foto’s gesnuffeld
en net een leuk Turkije plaatje geplaatst, doet er nog iemand mee ?

Sint en Piet blijft voor de kleintjes leuk, maar gedichtjes en originele kadootjes bedenken levert mij slapeloze nachten op, doe ik dus niet meer .

Bloem - cocoonen - genieten nu het nog kan, groot gelijk.

TKL - gooi dat formulier een poosje aan de kant, een week maakt toch niets uit?
'k zou niet te veel aandringen je hebt al genoeg moeite gedaan! 't Is toch niet alleen in jouw belang.

Werkze allemaal