@Antonie: Troost je… ik heb al de hele week mijn schoen/laars gezet en nog steeds niks. Er verdwijnen hier alleen maar dingen. ![]()
Ben al helemaal hees van het bleren over die stoomboot en de maan schijnt door de takken enzo. :finger:
@Antonie: Troost je… ik heb al de hele week mijn schoen/laars gezet en nog steeds niks. Er verdwijnen hier alleen maar dingen. ![]()
Ben al helemaal hees van het bleren over die stoomboot en de maan schijnt door de takken enzo. :finger:
Ben op het werk redelijk plekje…
Wel druk nu!!
@Marion: Ja, dat is ook voor te stellen. Twas ook zo gezellig. Nou, ik kijk wel een keer in je album dan. :zon:
Nou dames en een heer. Ik haak af, want er moet weer even gewerkt worden.
Jullie ook allemaal werkse of wat dan ook. Geniet in ieder geval van de dag! ![]()
:dag::dag:
pssstt…
@roanna: werk ze en de groeten aan je chauffeur
@damber: vertel …
pffff. druk hier, collega ziek naar huis…
@Toos
Ook al zing ik tot ik een ons weeg, die klepdoos zal er echt niet komen.
@viva: stertke dan vandaag
Wil ik er net goed voor gaan zitten hier …
komen ze met ander werk aan.:mad:
@antonieq: balen zeg
zeg dat wel.
In de lunch kan ook niet.
We hebben een lunch meeting.
Welke gek bedenkt zulke dingen toch :tssk:
mornink
heb een keer bijgelezen jajaja
@ TRL, stoppen ermee!! strax vul je vanalles in en zit je er 1 dagje naast en dan wil je over 3 jr wel een visum hebben of weet ik veel wat en dan struikelen ze over dat ene dagje… zo zijn ze!! ja het is lastig, nee het is niet eerlijk, maar als meneer niet 100% meer wilt, kappen ermee, je verschiet je kruit en misschien krijg je er volgend jaar, over 10 jr, over 20 jaar spijt van!!
@ cyn, weer een baal dag? als ik naar buiten kijk dan snap ik je helemaal, maar kom op meid… t leven is TE mooi om te chagerijnen!!
@ beps, but-weer, dus druk… zo werkt dat
okey… uhm… dat was wat ik kwijt wilde, de rest is namelijk allemaal wel zo’n beetje gezegd denk ik…
ik heb nix met sinterklaas, behalve dat ik er een hekel aan heb, maa goe, iedereen zn ding
ikke heb idd voor kamer 1 besloten, en die is voor mij, moet nu alleen die andere afzeggen, maar heb geen mail adres van :tssk:
anyway, gaat goed komen
heb nog nix gehoord van die fiets via MP… denk echt dat het de mijne is, want hij staat er veels te goedkoop op
maar liever niet vandaag, want ik blijf lekker binnen brbrbrr… norah jones op en lekker cocoonen!!
dat klinkt niet goed Viva… Wil je kijken hoeveel extra centjes ik heb gekregen (ja ja… ze weet zelfs m’n pincode
)
@damber: bij jou nog druk op het werk
@roanna…dat is idd nog eens een luxe…!! werkze
@antonie…miss moet je gewoon een sandaal proberen
@bloem…gelijk heb…helemaal lkkr niks doen!! heerlijk
ik mag het huis ook nog niet eens uit, want er komt vnadaag een pakje voor mn vader, dus hij heeft me strikte instructies gegeven om binnen te blijven… :unibrow: voor 1 keertje wil ik best doen wat ie zegt :biggrin:
TRL: wat is er nu met het visum??
stjonge…balen bloem ![]()
ik wil beginnen net mn verslag…maar helaas words heeft kuren…straks maar ff aan mams vragen…zo veel weet ik niet van de pc ;)…nu dus nog ff lekker niks…![]()