TTT deel 66!!!

@Toos: Ik snap ook niet helemaal waarom jij en ik?

We hebben ze nog wel zoooo helpen onthouden, wanneer de meeting was. :lol:

Die is toch al geweest he Toos? :drugged:

Uhhhh, moet even nadenken hoor. Zijn afgelopen zondag wel met een groep meiden weggeweest, maar of dat nou een meeting was:tssk:

@roanna: idd we zijn de meeting iig niet vergeten

@Toos, ja heb nog wel marsepein… maar zit nu op mijn werk… En opsturen?? Neeeeeee :smiley: Lekker allemaal voor mij :smiley:

@Linda: your welcome!!

:dag:

@Linda: O ja , ik zat samen met jou in de trein he? :unibrow:

Ga zo weer naar de andere lokatie werken. Echt 2 uurtjes alleen maar op mijn re*t zitten daar. Niks geen ge-ren en gevlieg.

@Cyn::finger::crybaby::smiley:

Ga je weer met de dolmus Roanna

goede morgen meiden en heer…!!
was begonnen met bijlezen…maar jeetje…na 7 blz gestopt…dan kom je een post van viva tegen en ben je weer helemaal op de hoogste…!! thanx meid:D (K)

@bloem…gefeliciteerd met de nieuwe kamer…

@antonie…wel iets in je laars gekregen…?

@cyn…weer een baaldag…jmmr!! morgen waarschijnlijk beter

@viva…aan het werk…werkze

@beps…ook aant werk…werkze ook :wink:

@toos…drukke middag voor jou…have fun!!

@marion…van jou ook een goede up date hoor…:smiley: zijn mensen als ik heel blij mee…

ik vergeet vast nog wel iemand…sorry…maar zal vandaag af en toe eens binnen huppelen…begin pas om 5 met werken…tot morgen 3…dus tijd zat vandaag:D

iedereen een fijne dag!!

Niet huilen… Ik heb er ook voor moeten zingen :paranoid: Dus als je nou vanavond je schoen zet… en heel hard zingt… misschien krijg jij dan ook wat!! :thumbsup:

Was ik zondag een keer niet in de bonen, was Tom de weg kwijt. Het is ook altijd wat:unibrow:

Brrrrrrrrrr wat is het verrekte koud!! Heb de kachel net op 22 gezet… Beetje a’la Turka! :smiley:

Die ouwe vent met die baard krijgt het druk, bij Marion een klepdoos en bij mij marsepein

Hey mijn verjaardag staat er niet meer bij. Ik ben 8 december jarig…

Kon er net een tijd niet op hier.
Werkzaamheden stond er ??

@Filiz,

heb nog niks in de laars gehad.
Bumpers zullen wel niet passen.
Moet maar iets anders aanvragen denk ik.

Nee, nu ga ik met mijn ferrai rode Sirio met privechauffeur naar het werk. :unibrow: Luxe he?

@toos: was van plan om zaterdag toen ik bij mijn ouders sliep daar de schoen te zetten, gewoon voor de grap kijken wat ze zouden doen helaas vergeten

@roanna: handig zeg zo’n prive chauffeur, heb ik nog niet haha

@Roanna
Heb niet zoveel foto’s gemaakt, moest teveel genieten van alles, zie jou alleen op de groepsfoto. Kan ze ook even in mijn album zetten. Jullie zeggen het maar.

@Roanna: Dat is niet verkeerd, hoef je in ieder geval niet in de dolmus te hobbelen. Wordt je voor de deur afgezet en weer opgehaald, plu boven je hoofd anders raakt je kapsel in de war?

@Roanna: Succes vandaag op de andere locatie en de groetjes aan je privechauffeur:D