Misschien neemt ze binnenkort nog veel meer moois mee waar je tegenaan mag kijken ![]()
@marion: nog bedankt voor de foto’s
Goeiemorgen,
Update is al gegeven dus hoef niet meer bij te lezen.
@Trl: Wat is jouw askim dwars, hij kan beter gewoon even meewerken en hopen dat jullie toch dat visum krijgen.:kus:
@Beps: Kort dagje vandaag voor jou, heb je een goed plekkie vandaag
@Marion: Computer bezet van de mannen, schop ze eraf:D
@Bloem: Toch kamer 1 geworden, nog wat van de fiets van MP gehoord?
Heb niet zoveel plannen, vanmiddag naar de kapper en verder de hut weer even gladtrekken
@trl
Kun je het anders niet aan zijn zusje vragen?
@mk: hoe is het met de kids? Is de zieke alweer beter?
@Toos
Of toch die klepdoos de 5e ![]()
Jeetje ik krijg het allemaal niet meer geregeld, alleen internet op het werk en dan ook nog druk op het werk, dus sorry lady’s maar helaas nooit tijd om bij te lezen.
Ga nu ook weer op ![]()
DAMBER:::: Whaaaaaaaaaaa die jongen is HOT!!! Poeh… die is zeer goed opgedroogd!!!
Meiden nog steeds een baaldag… Wordt denk ik een baalweek!! Gister bij vriendinnetje geweest, was weer uber gezellig… maar voel me nog steeds ***!!!
Tot zo
:dag:
@Marion: Zou maar hard zingen voor de sint en een hele grote schoen neerzetten:biggrin:
Mk,ja heb ik ook al aan zitten denken,om haar een mailtje te sturen alleen zit ze niet zo vaak achter de pc…En een telefoonnummer heb ik niet…
Cyn,nog steeds hoop dat het snel beter wordt…Hier wordt het ook een BAALDAG denk.
Ik om ook even goedemorgen zeggen. ![]()
@Beps: En dat al op de vroege morgen. Kwijl, kwijl. Wat een lekkere dingen heb je me gestuurd. Over kwaliteisnormen gesproken!!! ![]()
@Toos: Niet tekort hoor! Veels te koud, vooral daar aan zee. Straks krijg je nog blaasontsteking en dat moeten we niet hebben hoor! ![]()
@Marion: Ook alweer present. Zijn er nog foto’s bij jou, die ook nog voor mij belangrijk zijn? :unibrow: Geef graag mijn adres door hoor! Of kan ik ze hier ergens zien?
Msn/Hotmail doet het weer naar behoren hoor! Kan trouwens ook niks zien bij Damber, maarja heb me dan ook niet aangemeld daar. Hi, hi.
@TRL: Wat jammer dan dat hij nu even niet meer mee wil werken. Ergens ook wel weer begrijpelijk, maar jij zit er maar weer mooi mee. Hopenlijk komt hij nog tot bezinning.
Roanna: wat voor klachten heb je bij Hotmail dan? Ik kan namelijk geen mails versturen met mijn eigen hotmail, maar wel met die van de zaak… Is echt raar!!!
@Toos
Heb iets voor je … weet ook niet waarom ik meteen aan jou (en Roanna) moest denken ![]()
Ken je de Alzheimer ogentest al? Zo niet, stuur me dan ff je mailadres.
@Cyn
Nog steeds een ***dag … :kus:
@Cyn: Succes met je baaldag vandaag, is de marsepein al op?? Als je nog een stukje hebt, doe in een enveloppe en stuur het op. Geef mijn adres wel. Ben dol op marsepein
@cyn: heb de foto’s ontvangen, bedankt!
@Marion: Nee ken die test niet, stuur maar door
Kan ik ook mijn foto’s doormailen;)
Ik heb echt geen idee waarom je bij een demententest aan Roanna en mij moet denken. Volgens mij valt het wel mee, val nog in de catagorie alzheimer light
Gister kon ik zelf vanaf hier geen mail versturen/doorsturen. Wel ontvangen en ook wel msn-en, al werd ik er wel een keer afgegooid. Nu werkt het wel weer.
Ik had een mail naar helpdesk Windows gestuurd en dan krijg je zo’n standaard antwoord en verontschuldiging terug enzo en dat ze bezig zijn met het oplossen van het (van meerderen) probleem.
Zo dat was ff zoeken
Crazymar: 6 december - Istanbul:TURKEY:
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 10 mrt: 3 weken Egypte
Bloem: 30 mrt: Israel
Bloem: 6 april: 3 weken rondreizen door Jordanie en Syrie
Cynthia: 8 april - Maleisie