TTT deel 66!!!

Goede morgen…

Morgen,

Zo slecht geslapen vanacht zeg…Had gisteravond askim nog gebeld,om naar de gegevens te vragen die ik moet invullen in de vragenlijst van de IND,pff was is hij koppig zeg.Hij zegt zeg ze maar dat ik wil komen en niet mijn familie,en dat ze die gegevens al hebben daar staat allemaal in de papieren…Hij wil het dus niet geven,omdat hij dat onzin vind,verder zei die dat hij helemaal niet meer wil komen:(,dat Nederland zo moeilijk doet…Pfff kon er niet tegenop zeg,vastbesloten is tie erg koppig dus…Van het werk heeft tie nog niks gehoord zal die ook wel van balen,maar meneer heeft nu besloten om dan maar naar school te gaan om wat talen te leren…

Damber,jij begint ook vroeg…

Bloem,nog gelukt het mailtje voor je kamer te verzenden?

Hey tlr… dat is geen goed nieuws… Hij zou in Nederland een opleiding kunnen volgen… dan kan hij via die school aan een vergunning komen om hier tijdelijk te mogen blijven. In februari starten er weer nieuwe opleidingen :wink: Inderdaad niet leuk dat Askim zo reageerde knuffel

Ik begin vroeg, zodat ik ook vroeg vrij ben :smiley:

Goedemorgen allen, ff bijlezen…

Damber,volgens mij kan dat niet op een vakantievisum…
Kan je trouwens niet terug krabbel,omdat je profiel nog niet zichtbaar is voor mij,heb jouw daarom maar uitgenodigt.

@trl
Geen werk, geen visum en geen geld, daar wordt hij niet vrolijk van en jij bent diegene waar hij tegenaan kan mopperen. :kus:

Dat weet ik niet, ik weet wel dat de studenten een verblijfsvergunning hadden… Heb je geaccepteerd als vriendje :smiley:

@bloem
Toch voor kamer 1 gekozen, is het nu zeker dat je de kamer hebt of moet je dat nu nog afwachten of je hem krijgt.

Mk,ja maar de kans dat we een visum krijgen zit er nog wel als ik die vragenlijst opstuur,maar daar moet ik dus geb.data’s van zijn ouders en zussen inzetten en die weet ik dus niet…Kan het wel opsturen,maar dan weet ik zeker dat het afgewezen.Volgens mij heb ik de eigenwijste turk die er is.

Damber,nou snap er helemaal niks van,maar krijg nog steeds de melding dat ik je profiel niet mag zien…Vreemd

3 kwartier op het werk en nog niks gedaan,heb geen zin…

Goedemorgen alles weer bijgelezen…

ging weer nergens over gisteravond…jongens, foto’s…hotmail die niet werkte…en bloemmie die gekozen heeft voor kamer 1…meer dan 13000 postst heeft, waarbij de foto’s ook tellen. askim van Tlr die eigenwijs en koppig is…Antonie … die het maar druk heeft van de laars van de Sint…Linda…die weer op zoek is naar een andere baan.
Ik niets te melden, ja het regent, en ik heb geen zin, maar ja het moet maar.

Meiden, bijlezen onmogelijk…
Gister naar mn ouders geweest, laat thuis, en dus ook laat op, over 20 min richting werk. Hubbie heeft een kort dagje, brengt mij te werk, en haalt me weer op.
Tijden saampjes wat moeilijk, dus we zijn op zoek naar kwaliteitsmomenten…(tjongejonge…)

Hoop dat alles hier goed is, ik probeer straks wat ik kan, maar … Geen idee!!!

hihi, TRL, weet niet wat jij fout doet, ikke mag ZO op Dambers profielll!!!

@trl
Hij moet alleen de geboortedata aan je doorgeven??? Oooh dat valt mee, dat doet hij vast nog wel :wink:

Ikke mag ook alles van Damber zien :smiley: :smiley:

Ikke mag echt alles zien van Damber hihihihi

Mk,naam van ouders,en zussen,geb.data,sterf datum en woonplaats,dat is alles,maar hij blijft er dus bij dat ze dat al hebben en dat is ook zo,dus vindt hij het onzin om die nog een keer te geven…Misschien schrijf ik er wel gewoon neer wat ik weet…

Hebben jullie mazzel zeg dat jullie wel alles mogen zien:D

Goede morgen …
Flink gekletst gisteravond, heb wel bijgelezen en moet zeggen Beps je hebt heel wat gemist! Damber heeft een date binnenkort en dat ziet er heeeeeeeeeeeel goed uit. Ook Linda’s J. heeft een rondje gemaakt hier maar heb hem niet kunnen keuren. Verder tijgers en biggetjes, SB-tv’s, films, kamers, mannen met baarden, hotmail, hyves, msn …
Vanaf hier niets bijzonders te melden, alleen dat de computer regelmatig door mijn mannen ingepikt wordt.

@TRL
Wat is ie weer lekker tegen de draad in!!! Hopelijk heeft ie snel zijn goede humeur weer terug en heb je snel de geboortedata.

@Beps
Op zoek naar kwaliteitsmomenten :smiley:

@Viva
Ook al geen zin vandaag! Van het weer wordt je idd niet bepaald vrolijk.

Goedemorgen allemaal

Marion,denk niet dat dat gaat gebeuren…Zo koppig is hij wel:tssk:.

Beps,schnabbel uurtjes voor jouw met je hubbie:unibrow: