TTT deel 66!!!

Bloem, Turkije raad foto :tongue:

zo zal eens die hondjes naar buiten doen
wacht ff, kijk ik eerst ff of het droog is… we willen natuurlijk niet nat worden

Hier regent het , van die stiekume dunne druppels

@ marifran, jammie jam, hebbie die foto ook van voren :unibrow:

hier is het droog, dus ik ga ff met de meiden naar buiten

Waarom moet je moeder aan haar enkel geopereerd worden?? En het is dan inderdaad prettig voor je mams als jij er dan bent…

:lol: Achterkant is ook mooi, voorkant laat ik aan je fantasie over

@ marifran, fantasie heb ik wel :wink:

@ damber ze heeft een beetje wildgroei van het bot, waardoor ze niet meer pijn loos in d’r schoenen kan… tis trouwens meer de wreef, maa goed, 2 weken krukken enzo… alleen weten niet wanneer…

vervelend voor je moeder Bloem, en wachten op een operatie duurt eeuwen

ze krijgt binnen nu en 6 weken een oproep, ff afwachten of het voor of na oud/nieuw is…

tja, dan is het helemaal lastig, als je dan precies gaat verhuizen…moeilijk, moeilijk

nee hoor
ik sleep mn koffer met kleren wel die kant op, neem nu echt nix mee behalve kleren en laptop
tis maar voor 2,5 mnd he…

en tja… mn mammie… zal ik vaak hier zijn ofzo, ik weet het echt niet… heb helemaal geen tijd om te werken!!

poehee, heb nu al weer mn 3e acda en de munnik cd opstaan
meeeeeen wat heb ik die gasten gemist!! lalalalalalaaaaaaaaaaaaaa

@Bloem,

sinterklaas vindt je niks maar wel acda en de munnic met hun sinterklaas rijmpjes :smiley:

JAAAA Heerlijkkkkk ikke wil ook, maar dan vooral ACDAAAAAAA jammieee hihi
Heerlijke muziek,maar ik heb wel een koptelefoon, alleen geen muziek!!!

zo ik ben weg…pffff…morgen lekker een vrije dag…vrijdag werken bleh…

@Viva,

ok, tot vanavond …neem ik aan

:dag:

@ viva, wel thuis, doe rustig aan

@ beps, really? acda? uhm… :paranoid:

@ antonie, denk dat wij nooit vriendjes gaan worden, je noemt een worldcup ‘maar’ een “wedstrijdje” en acda &demunnik sinterklaasrijmpjes… je zou willen dat je 6 cd’s vol kon rijmen :finger:

:smiley:

Ja leuke spontane jongen… weet niet, spreekt me aan… raar he, maar dat klopt dan wel, want ik ben raar… :lol:

@Bloem,

Worldcup/wereldbeker is toch veel minder belangrijk als O.S of wereldkampioenschappen .
Je ziet regelmatig schaatsers zo’n wedstrijd laten schieten omdat ze niet genoeg gemotiveerd zijn.