wat is je favo serie dan ?
heb nu youtube aanstaan met alle timbaland video’s…![]()
yeah…
Ook ik kijk bijna geen tv… ja tijdens het eten als hij aanstaat… maar dan volg ik het ook niet echt. 's morgens tijdens m’n eerste kop koffie kijk ik alleen het nieuws even
Meiden…
Ikke doodop. Lang en druk weekend, dat toen ik opstond vanmorgen ik verwachte dat ik nog 2 daagjes vrij zou hebben…maar helaaasssss
Beval lekker vanaaf… Ik lees morgen wel bij
:slapen: lekker
:kus:
@ antonie, gilmore girls, maar die zijn na 7 seizoenen gestopt… dus de dinsdagavond is weer helemaal vrij…
Oh en favo-serie: House, zowel op dins- als donderdag en de programma’s die volgen pikken we lekker mee, en nu
:wub: :slapen:
Slaap lekker Bebs…
Gilmore girls… nog nooit gezien
Viva ook… :nod:
Nou,help ff een handje mee met bevallen;kan ik de boel weer op slot gooien…maar kijk eerst rtl7 af…over jack the ripper met depp
@ beps, truste, heftig weekendje?? mee toooo
@ damber, gilmore girls?? niet?? owhhh zoooo leuk, maar ja, ieder zo zn ding he…
mmmhhh :wub: johnny :wub:
@Bloem ,
Gilmore girls nog nooit gezien.
Maar zal zo eens kijken op IMDB of dat iets is voor mij.
House MD kijk ik ook altijd.
Niet via de normale t.v uitzending maar m.b.v FTD ![]()
Heb er weleens van gehoord, maar niet meer dan dat Bloem… Zelfde als de gouden kooi… veel over gehoord, maar nog nooit gezien
Weltrusten Beps.
Gilmore girls ook nog nooit gezien,heb niet echt een favo tv programma
Nou, moet eerlijk zeggen, dat ik nergens meer voor ga zitten, qua tv kijken. Zit ook meestal hier in mijn hoekje en krijg dan vanzelf wel mee, wat het manneke op heeft staan en dat is meestal sport.
Het nieuws boeid me nog enigzins, maar series en soaps zijn weer niet mijn ding. En zo zie je maar, hoe iedereen verschillend is. Gelukkig maar, anders zou het denk ik maar een saaie bedoening zijn. :biggrin:
Johnny who?? Ik geloof dat hij er best wel goed uitziet als ik die :wub::wub: mag geloven ![]()
@ antonie, denk niet dat het iets voor jou is
@ damber, GG is echt nix zoals de gouden kooi, maar denk dat je het anders bedoelt, heb de gouden kooi ook nog nooit gezien, maar wel veel over gehoord
ikke wil de GG wel op dvd, maar eens kijken hoe het dit jaar zit met kerstmis enzo…
@ damber, waar woon jij?? een grot ofzo??
johnny depp natuurlijk!!! :wub:
ik kom ff welterusten zeggen…
moet ik ergens stemmen…?
@bloem…als ik het zo lees heeft kamer 1 meer voordelen…je weet natuurlijk nooit of je huisgenootjes echt luidruchtig zijn…terwijl het dat in een centrum wel altijd is…
tot morgen…xx
Johnny van 21 JUmp Street.
Dat keek ik vroeger nog wel eens