@Marion: Koffie, niet babbelen…:o
Roanna, misschien moet je de glazen eens poetsen…van al dat lachen gisteren misschien een beetje wazig allemaal…![]()
Beps…bijbabbelen na een weekend vol met slapers…is geen overbodige luxe hoor, anders wordt het zo stilletjes…
:lol::lol::lol::lol::lol:
mag ik ff
5500 toch maar ff gefixed…
Viva,van harte gefeliciteerd met je 5500ste post
ja ik klep wat af…hihihihi
@Viva: You are great.
Gefeliciteerd Viva en op naar de 11000. :wereld:
nou Roanna, dat duurt nog wel even…
Met jou geklep? Nou, eg nie. :vak02:
nou ja ik doe mijn best…maar druk op het werk, en 's avonds moet ik delen met Damber nietwaar…
Ja maar ik geloof dat Damber aan die Klaas een klepdoos had gevraagd, dus… :kus: :lol:
Nog ff en Viva is mij ook voorbij…
@Bloemmie: OPPASSEN…een VIVA in aantocht…
@Viva: Gefelicidingest… Alhoewel…zoals ik gisteren als zei: Hebben wij wel een leven…Hahaha Vraag het me bij jou helemaal af…7 maanden en dan zoveel… Nee jij hebt geen leven :lol: :lol:
hihihi Beps…een Viva in aantocht, in ben Sinterklaas niet…nee en Bloemmie die is niet te stuiten, ook als zit ze 10.000 km hier vandaan, dan nog kwebbelt ze hier in vol ornaat mee. hihihihi
Nee Beps…heb geen leven…wordt geleefd, dat is wat anders nietwaar…hihihihih
PCIESSSSS we worden door elkaar geleefd… Pffff maar goed, niet aan de koffie met hubs, dus met jullie aan het toetsenbord…
Beps…koffie al op, of hubs weg???
koffie op, hubbie slaapt achter kaap kont vannacht… Nachtdiensten voor deze week over… Lekker saampjes alle verdere avonden (en nachten :wub:)
oke Beps…loge’s buiten de deur houden deze week…
jaja, alleen vanaf donderdag/vrijdag mag de logeerpuber komen,…hihi neemt hij de Wii mee haha