TTT deel 65: 18 nov Meeting!

Goede morgen …

Ben ook uit bed en daar is dan ook alles mee gezegd. Ik zou nog goed een paar uurtjes kunnen pitten maar dat zullen we maar niet doen.

@Marion,

goedemorgens.

Ben alweer op het werk.

Weet nog nie hoe druk 't zal worden.

Kijk later nog wel eventjes hier …als ik de kans krijg

Oke ik ben er klaar voor(voor zover ik er vandaag klaar voor zijn kan…)

Op naar het werk, hopelijk dat ik nog langs kom vandaag!!!

@Marion: Extra bakkie koffie???

:dag:

goedemorgen allen, na de geweldige leuke maar ook vermoeiende dag van gisteren…wij waren rond 22.00 uur thuis, maar helemaal verkleumd van de kou…niet te geloven, en we lagen om 22.30 uur in bed…
Damber ook helemaal verkleumd, die was verleden week, ziek, en voelde zich vanochtend weer niet lekker, dus is weer thuis gebleven.
Maar wat een geweldige dag…
Nu weer op kantoor…bleh…

Goeiemorgen iedereen !

Ga de ganse boel niet nalezen hoor, maar heb toch al gezien dat jullie een superleuke dag hebben gehad ?

Leuke foto ook ! :wink:

@Viva,

we hadden gister nog tot 0100 uur gewacht.
Geen bericht is goed bericht hoopten we.
En , idd , je was toch goed thuisgekomen :smiley:

Ja Kaylo, jammer dat je er niet bij was…maar begrijp het wel hoor, is ietsepietsieteverweg

@Kaylo,

volgende keer moet jij ook maar komen,
hoef je niet zoveel terug te lezen :smiley:

Antonie…wij lopen niet in 7 sloten tegelijk hoor, maar tot op het bot toe koud…echt was gewoon niet lekker meer

Goedemorgen.

Ik meld me ook even. Lag er wel weer laat in door toe doen van mijn schoonzus. (msn) Had wat problemen en ach ja, moest ik ff het luisterend oor zijn. Ga er vanaaf wel weer een keer vroeg in. Zeg ik weleens vaker! :biggrin:

Maar meiden, ik heb genoten. Ik lag ook later in bed nog even door te denken en dacht eigenlijk…wat uniek. Meiden en heren die elkaar zomaar van een site kennen, zo’n leuke middag ervan kunnen maken. Ik vond het hardstikke gezellig en voor herhaling vatbaar.

Jammer alleen van Bloem’s fiets, maar wie weet wat er vandaag nog kan gebeuren. Je weet maar nooit, als je miss nu ff goed gaat kijken en anders even aangifte doen.

Ik zit nu aan mijn eerst bakkie. Moet nog poedelen en dan ook weer over tot de orde van de dag. Ben ook een beetje aan het verkouden worden. Hoop niet dat het weer doorzet. Grrrrrr.

Nou iedereen, fijne dag weer en voor de werkenden werkse.

Tot laters.:dag: :dag:

antonieq : ik pik er gewoon hier en daar een pagina uit. Dus sorry als ik momenteel niet veel reageer ! :wacko:

@Kaylo,

vooruit dan maar

Goedemorgen :dag:

Heb alles keurig bijgelezen :smiley: :smiley:

Lief dat jullie bezorgd waren, Viva en ik zijn weer veilig thuis gekomen :smiley:

@Damber,

goede morgen.

Gister toch te lang buiten gestaan dus ?

Of beetje schoolziek.

Gisteren heb ik het niet warm gehad :smiley: Vandaag nog even uitzieken en morgen er weer fris en fruitig tegen aan

heyy zussie;) beterschap hoor!!!

ok,

rustig aan dan maar vandaag.

Ik wilde ook wel thuisblijven eigenlijk.
Maar aangezien ik net pas twee weken thuis ziek was was het even moeilijk.
Probeer de week maar weer volte houden dan.

Komt goed zus :wink:

Ben hier programma aan het omzetten.
P.C loopt de hele tijd vast.

Dan weten jullie waar ik mee bezig ben als ik nie meteen reageer :smiley:

Dat klinkt niet goed… nog steeds buikpijn??