Toos;blijf je me achtervolgen met Roos?een typfoutje en je bent pagina’s de klos…
@Marion: Wat vreselijk, het zal je dochter maar zijn die het overkomt. Hoop dat ze die ekl gauw pakken
Nee hoor Hans
@Roanna
Weet ook niet waar het heen moet. Als ik ergens niet tegen kan is het tegen zoiets, van kinderen moeten ze afblijven! Ze zijn voor hun leven lang beschadigd.
Marion,hoop dat ze hem snel oppakken zulke mensen horen niet op straat rond te lopen…
net ff met askim :wub:op msn,was kort maar wel weer een lekker gevoel…Pfff mis hem…
@marion: erg he zulk nieuws, hier maandagavond ook al een 36 jarige vrouw tijdens het uitlaten van de honden door drie jongens, wss zijn de jongens geschrokken van iets zijn gevlucht
@Marion ,
ik zie net dat stukje …wat een $%%
$&#$@$%@
(^%
Al die lui die zich vergrijpen aan kinderen , vastzetten sleutel weggooien.
En nooit meer naar omkijken.
@TRL
Hoop het ook!
En jij nog even lekker nagenieten van je ‘gesprek’ met askim :wub: he!
Bloem;succes met het Tibet-forum,ga het zeker bekijken…collega
Marion,dat doe ik zeker;)
Gisteravond hadden met we met werk een trainingsavond in nieuwegein, slotact was ali b, yes r en nog drie van die jongens, waren gekomen ipv rene froger die had zich 's middags ziek afgemeld
@ hans, lang leve de edit functie
en dat forum, moet er echt ff tijd voor zoeken…
tussen de foto’s, woningjacht, banenjacht, socializen, nieuwe reis uitzoeken etc etc door…:retard:
@ miere, je nummerieke toetsenbord ff afgaan
alt 132= ä
ç= alt 135
etc etc
Linda,jammer de rene niet kwam,hoorde op tv idd dat hij last van zijn keel heeft
Ik ga zo mijn mandje opzoeken, morgen weer richting nijmegen. Ga samen met mijn schoonzus het huis schoonmaken en gaan de laatste spullen mee.
Toos,weltrusten en succes morgen met schoonmaken.
Ik duik er ook in…Slaap lekker allemaal
@Toos ,
ik ga morgen ook naar Nijmegen …moet ik 5 maal per week …om te werken helaas ![]()
@tkl: hoorde vanmiddag pas dat hij eigenlijk zou komen had hem liever gehad maar ja, wist niet dat ie last had van zijn keel
@toos: weltrusten
@tkl: jij ook weltrusten
@TRL&Toos
Truste … sweet dreams!!!