Zo, ook wat puntjes uitgedeeld, zo links en rechts…
Mis Jill hier ook, hoop dat ze gauw weer terug komt
Heb ff met jullie meegelezen, ga nu weer aan m’n turkse huiswerk, donderdag weer les! Hoscakal!!
@Roanna: heb vorige week haar een mail gestuurd en een terug ontvangen haar verder ook nog niet weer gesproken na haar vakantie
@Mierre: succes met je huiswerk doe ik ondertussen ook
iyi geceler!!!
@Miere,
iyi calismalar , kolay gelsin .
Ja hoe zou het met Jill zijn die is echt al heel lang niet geweest…
zo jammer dat ik al die turkse tekentjes niet kan vinden op m’n pc
@Miere: Succes met je turkse les:thumbsup:![]()
@ Anthonie, sa(g)ol
@Miere:Turks toetsenbord meenemen als je weer gaat;)
Iyi geceler, tatli rüyarlar
Viva had het er een poosje geleden over dat Jill plat moest liggen met haar rug. Heb echt met haar te doen
niet te moeilijk, ANTHONIE!!
gelloof je me als ik je zeg dat ik daar al 10 jaar iedere vakantie opnieuw weer aan probeer te denken.
Heb er dus nog steeds geen terwijl die dingen maar 5$ kosten.
Goede avond meiden en mannen!!!
Ben er ook nog even snel, genoeg gewerkt voor vandaag. Morgen nog even met de stofzuiger en de dweil erdoor en dan vind ik het goed.
Even bijgelezen hier … was gelukkig niet zo heeeeeeeel erg veel. Tussen de bedrijven door nog wel even stiekem gecheckt hoor. Kan het niet laten als ik langs de computer op kom.
Het nieuws van deze kant. Was straks even bij buuf en toen hoorde ik dat er hier een eindje verderop in de straat eind vorige week een 16-jarig meisje verkracht was. Een paar dagen eerder was er ook al een ander meisje lastig gevallen. Gelukkig voor haar kwam er een bekende voorbij met de auto, die stopte en vroeg of alles goed was, waarop de man er vandoor ging. Hopen maar dat ze die k snel te pakken hebben.
Fransijn heb ik ook al een paar weken niet meer gezien!
Ben nog maar een paar weken bezig
@Miere ,
is niet moeilijk.
Tatli rüyarlar betekend heb mooi dromen.
Wordt regelmatig in turkije gezegd als iemand naar bed gaat.
Allah rahatlik versin ook zo iets , moge god je het makkelijk maken …dit als letterlijke vertaling.
@Marion: Oh wat erg dan weer. Je hoort het toch bijna dagelijks. Net ook weer een leraar met kinderen. Waar moet dit toch heen?