Filiz toen we hier kwamen wonen hebben we 2 jaar niet binnen gerookt tot in de winter ik buiten stond te blauwbekken, toen was het over…gewoon weer binnen gaan roken…inderdaad alles bleef lekker schoon, maar tijdens een film in de tijd van de reklame weer naar buiten met zijn allen blazen, en dan weer verkleumd binnen gaan zitten…nee is ook niet echt een optie…dus dan maar poetsen…
Ha, ha , in je pon, zie het al helemaal voor me !
@trl
En erg lullig als jullie aanvraag net naar NL wordt verstuurd.
viva : troost je ! Ik vlieg ook buiten met mijn stinkstokjes ! :unibrow:
Ventje fervente anti-roker ! :evil:
Moet je maar in huis hebben ! ![]()
En ik was wat stil woensdag en donderdag ja : LEKKER LANG WEEKEND !!! :beef:
En gisteravond school hé. :tssk: Pfffffffffffff… Wordt almaar moeilijker ! Maar ja, ikke geef nie op !!! :evil:
Mk,ja maar ja wat kan je er aan doen niks het ligt nu in hun handen en ik wacht de vragenlijst maar af…
Kaylo,lekker 2 daagjes uitgerust…Was heel belgie vrij?
als belgie vrij heeft merk je het hier wel aan het verkeer…!! jeetje
Wat een mens genieten kan hé, van enkele dagen vrijaf ? Heb wel al flink gepoetst, :was: gedraaid, koken hoeft niet (diepvries steekt vol). Nog enkel strijken (:tssk:) Dus nu even niks en ga subiet lekker in de zetel hangen. Ventje is TERUG gaan jagen ! Hoop maar dat het op wild is ! Hihi ! ![]()
trl : nee, niet gans België is vrij nu. Enkel de ministeries. Maar dan krijgen zij vrij op andere dagen dat wij dan wel moeten werken. Ieder zijn beurt hé ?
Zijn er problemen dan ?
Ik ben er weer van tussen tot vanavond denk ik,zal dan wel in het nieuwe deel zijn…
@trl…tot vanaaf…
@kaylo…er zijn veel belgen die op hum vrije dag naar maastricht komen…heb met aller heilige en allerziele er 2x zo lang over gedaan om op mn werk te komen
niet dat ze niet mogen komen hoor ![]()
filiz : moet zijn dat het een mooie stad is dan ? Zelf ben ik er nog nooit geweest. Ga hoogstens eens naar Sluis ![]()
trl : see u !
We kennen nochtans heel veel mensen in Nederland, maar het komt er maar niet van om eens tot daar te gaan. Goede vrienden van ons wonen in Sliedrecht.
ach ja.ik vind er niet veel moois meer aan…maar das miss ook omdat ik er zo vaak kom…
ik vind het dan weer leuk om eens naar brugge ofzo te gaan
sorry ! Maar kan de drang naar een “stinkstokse” niet langer weerstaan ! :smoke:
nee…tis idd niet iets wat je vaak doet…terwijl het eigenlijk naast de deur ligt
@Kaylo, Dat is in de buurt van Dordrecht, daar woon ik ook vlak bij.
okey ff de pc afsluiten
ga zo weg
tas gepakt… wat een boel spullen…nou ja
nog ff gauw een bevallinkje doen?? redden we dat…?