TTT deel 64: mega meeting!

@Kaylo; Wat betekend jouw onderschrift?? Ik word er geen wijs uit haha

Turkije : ik denk elke dag aan je !

En is ook echt zo hoor ! Sta op met Turkije in mijn hoofd en ga ermee slapen (buiten mijn ventje natuurlijk !) :teeth:

haha…das dus 1ding wat mijn moeder niet kan hebben!!

@marifran
Sorry, maar ik was jou in mijn mega post van gisteren vergeten.
Ook namens mij van harte welkom.

@damber
Welkom bij de club en leuk dat je zondag ook meekomt.

@marifan…kom jij zondag ook…?

damber : sorry ! Had je ook nog geen welkom geheten hier ! Maar ben al 2 dagen “afwezig” en nog niet bijgelezen. dus bij deze : HARTELIJK WELKOM ! :wink:

Kaylo,is vast een foutje geweest dat je van het lijstje was gewipt…

Bloem,veel plezier.

@trl
Is het nog iets geworden met het werk op cyprus?

trl : dacht ik al, geen probleem hoor ! :lol:

En is eigenlijk nog maar pas geweest, dus … :hihi:

Mk,weet ik niet heb nog niks gehoord…Zal hem vanavond bellen.Net ook weer de IND gebeld kan begin volgende week de vragenlijst verwachten.

worden ze daar al gek van je trl…?

Filiz,nee denk het niet krijg steeds iemand anders,pfff de een geeft normaal vriendelijk antwoord de ander is lekker chagrijnig…

@Damber, die opmerking over spanning en adrenaline was voor Kaylo bedoeld, ging over de meeting waar ze niet bij kan zijn

@Filiz, ik sta er inderdaad niet bij, ben hier nog maar zo kort

Hi nou Damber van de laptop afgeslagen hihihihi…nee hoor, die is weer boven aan de gang…nou dit was dus de introduce…ik hoop dat jullie het leuk vinden. Ik in ieder geval wel, moet nu wel oppassen met wat ik hier neerknal…anders word ik neergeknalt…neer hoor geintje…

Ja heb inderdaad de kolder…de kamer een mega beurt geven, maar dan is het maar weer gebeurd…

Cyn…kan het ook niet zo goed hebben hoor als ik als enige hier in huis loop te rennen, maar ze is al druk genoeg geweest boven, dus ff een bakkie en en peukie, ik was nog niet zo ver…

Kaylo…ja je was rustig de afgelopen dagen hoe komt dat zo…

Antonie…cursus praat me er niet van…daar word je gillend gek van…

Toos…lekker dan nachtdienst, dan vroeg en dan laat…dat is ook om niet vrolijk van te worden, nou mocht je zondag slaapwandelen ik begeleid je wel hoor…als blinde geleidehond…hihihihi

Zo…nu weer verder…is hier een chaos…alle meubels van hun plek, alle schilderijen van de muur, alle prullaria afwassen … en dan straks nog de boel in de boenwas…ja lekker ouderwets…moet ook wel…als je antieke meubels hebt, maar wat een kolere werk vind ik dat altijd…maar dan straks als ik klaar ben ruikt het zoooooo lekker in huis…kunnen we met zijn allen alles weer vies blazen, met die sigaretten…

@trl
Stukken zijn iig wel binnengekomen dus.

@antonie
Maakt toch niet uit als je zondag tussen de vrouwen zit, dat zit je hier toch ook.

maar je komt wel…?

@viva…of buiten gaan staan roken :smiley: blijft het in huis lekker frissie

trouwens hier zitten met de laptop is ook niet echt lekker de tuindeur staat wagenwijd open…lekker fris…nou ja fris, als je aan het werk bent voel je het niet, maar nu zo in mijn pon, voor het open gat…kan je verzekeren dat het knap koud is…

Mk,ja dat wel vroeg ook waarom ze naar nederland waren gestuurd wat de rede daarvoor is,maar dat wisten ze niet is toch ook vreemd?Of zullen ze er gewoon een paar uitpikken die naar nederland worden gestuurd…De 1 krijgt het wel binnen 4 dagen en de ander wordt eerst naar Nederland gestuurd,beetje natte vinger werk …