Goodmorning!!!
Nou ik ben er nog steeds niet achter waar de brand was… Dus heel vaag…
Vandaag nog even werken, en dan morgen om 09.45 de trein richting beverwijk!!! Ook ik heb er super veel zin in!!!
:kus::so:
Goodmorning!!!
Nou ik ben er nog steeds niet achter waar de brand was… Dus heel vaag…
Vandaag nog even werken, en dan morgen om 09.45 de trein richting beverwijk!!! Ook ik heb er super veel zin in!!!
:kus::so:
@Cyn
Vreemd dat er van zo’n grote brand helemaal niets in het nieuws te vinden is.
Cyn,en niet dronken worden morgen he…
bahhh ik zit op het werk maar heb helemaal geen zin…Tis zo stil hier.Maar nog 2 uur en dan heb ik WEEKEND!!!
hahahahahahahahahaha!!! Geweldig!!! Nee joh ik ben in mijn hele leven (ja ben ook al 20
) nog maar 2 keer echt goed dronken geweest!! Dus dat zal wel meevallen!!! ![]()
En ik heb ook geen zin om te werken vandaag… maar ja ik moet nog 8 uur!
Gelukkig maar anders zit je zondag met een kater:D
@Cyn
Zal je net zien dat zaterdag de 3e keer gaat worden ![]()
haha nee!!! Dan ben ik zondag echt dood!!!
Alle 2 de keren dat ik dronken ben geweest was ik de volgende dag gewond… Dus lijkt me niet zo goed plan!!
1 keer was ik dronken van de breezers… toen lazerde ik van de trap af… Hele blauwe kont en onderrug…
En 1 keer was in Spanje toen was ik dronken van de blue Curacao… (was happy hour) en toen lag ik met mijn smoel in het zand op het strand, en had ik schaafwonden op mijn knieen de volgende ochtend… (hoe ik daar aan kom weet ik nog steeds niet!!! Maar oh wat waren mijn vriendinnetje en ik toen dronken zeg!!! (was een studiereis voor school :p)
Goeiemorgen,
@Beps: Vandaag in flitsend rood, logeerpuber zal toch af en toe wel aan blijven wippen. Veel plezier bij de kapper vandaag
@Viva: Poets ze vandaag, het is tenslotte vrijdag. Je zegt wel van mij dat het stopknopje kapot is, maar volgens mij mag jij er ook wel naar laten kijken;)
@Roanna: Succes in het ziekenhuis vandaag en werk ze, Heb even de agenda bekeken. Er is iets in het weekend , maar weet even niet wat. Kom er vast nog wel op
@Marion: Heb Roos even gebeld en die wist het ook niet. Heb je ook niks aan:crybaby:
@Hans: Moed verzameld en naar de tandarts geweest of gaat het beter vandaag
Cyn: Dronken en dan gewond??? Doe je het niet goed. Nooit last van
Gisteravond samen met dochter haar nieuwe autootje opgehaald. Wat een gaaf ding, denk dat ik ook maar eens naar zo’n zelfde karretje ga kijken maar dan in zwart
Ja!!! De Fox!! Die wilde ik eerst ook kopen… Was toen een actie… vrij goedkoop. Maar ik was toen net te laat!
Mooie auto hoor!! Heeft ze ook een rode?
@Cyn
Zou je die fles Bleu Curacao wel meenemen naar Beps, je had je knieën pas ook al ‘beschadigd’
!?
@Toos
Heeft je dochter je lekker gemaakt met haar autootje, maar snel op autojacht dan!
Toos,zeker gaaf karretje…
Cyn,hoe doe dat toch steeds gewond raken als je dronken bent,heb ik nooit geen last van…Ga alleen maar heel veel l*llen…
@Cyn: Ja ze heeft ook een rode, vind het een gaaf autootje voor een redelijke prijs. Ik rij niet zoveel, dus zou er wel een van een jaar of 2 oud willen. Ben vorige week voor een gele frd K wezen kijken, wilde er een met zwarte bumpers en open dak. Die man bij de garage gaf veel te weinig terug, kreeg net zoveel voor mijn auto als dochter voor haar barrel. Dus geen deal
Fox is er nog niet zo lang toch… Dus een autootje van 2 jaar vind je denk ik niet zo snel!!! En Ford Ka(pot) vind ik niet zo… Schijnen kwalitatief ook niet zo super te zijn… Tenminste dat is mij verteld
Wat rijdt je nu dan?
Marion: haha ja en toen was ik niet eens dronken :disgust:
Ik heb nu een Ka van 8 jaar oud, heb er inderdaad al het een en ander mee gehad. De fox is nu 2 jaar op de markt zei de dealer gister
goede morgen…!!
iedereen lkkr geslapen…ikke vandaag vrij…morgen wel weer stage…
@cyn…das vroeg treinen voor jou morgen!!
@beps…veel plezier bij de kapper…
@seray…was het gezellig gister avond…?
sorry voor diegene die ik vergeet…hoop dat het met iedereen goed gaat!!
fijne dag allemaal iig
Ik weet nog wel dat ik heel graag de Fiat Panda wilde… Was inmiddels al ruim 3 jaar op de markt, maar is gewoon nog moeilijk te krijgen!!! Wie doet zijn nieuwe auto nou na 2 jaar al weg!!! Haha ja mijn ouders… Die haten APK… dus kopen elke 3 jaar een nieuwe:so: is een punto niks voor jou?
goedemorgen allen…
Ikke veel te laat uit bed, moet nog beginnen met de hut
Toos…lekker karretje, je dochter heeft maar geluk, nu jij nog
Tlr…nog ff heb je ook weekend, enige idee wat je zondag gaat doen??? oppassen misschien!!!
Beps…pony laten castereren…bij de kapper hihihihi…lekker flitsend rood
Bloemmie…uitslapen en vandaag met de trein…ach voor jou een kippeeindje nu toch naar leliedorp…je hebt voor hetere vuren gestaan
Roanna…ziekenhuisbezoek…apk voor het lijfje
Cynnie…blue curacao…niet lekkerlijk dan he blauwe plekken
antonie…half 7 uit bed…redelijke tijd toch…vandaag weer aan het werk
Hans…kiespijn…toch naar de tandarts toe gaan, ben je er zo vanaf…1 uurtje rot en dan weer door
zooooo ikke nu de turbo aan, genoeg te doen…enne het is weer koud, heel koud.
enne er komt zo een introduce van mij…hihihihi…maar ze stelt zich zo aan jullie voor???