uhm… nou nee
de foto zelf is redelijk groot, maar das de aller aller hoogste berg ter wereld op de achtergrond daaro…
ikke ga ff heeel verstandig doen
en stoppen met die foto’s
en lekker in mn bedje liggen
morgen wel uitslapen, maar merk dat ik echt nog zoveel slaap moet inhalen…
sow he
als ik nu over de pagina scroll, dan zie ik heel erg veel blauw!! hahahaa
wacht…
dat gaan we ff anders doen!!
En ik zie ook veel blauw.
Denk dat ik ook maar eens ietskes vroeger naar bed ga dan.
das beter zo
de rest heeft nu geen idee waar het over gaat
maar trust me
dit is beter…
wat rustigere kleuren
okey ladies en gentleman
bloem has left the pc
@ beps, blijf je mislopen op msn, maar ik vertrek dus om 14.00 uur en kom aan om 16.44 uur op lelydorp centraal
als er iets is, vertraging of whatever dan bel/ sms ik je
maar spreek je vast nog ff in de ochtend
hoe doen de orchideeen het trouwens?? hiero staan ze nog fier overeind…
stuk minder blauw zo ja ![]()
:idea: mijn licht gaat uit
truste
slaap lekker
allemaal een fijne dag morgen en hasta manana!!
is beter he antonie
samen met jouw avator was het wel erg veel van het goede op 1 pagina…
Welterusten Bloem
http://forum.intrance.ru/style_emoticons/intrance/sleep.gif
ik ben er ook vandoor .
Maak jij maar het licht uit.
Ik ben het knopje even kwijt
:idea:
Goedenmorgen…
Nou ikke dus lekker vroeg naar bed gegaan, en ik ben gewoon lekker wakker geworden. Gisteravond gehoord dat de moeder van logeerpuber een woning in ons lelygat/lelijkstad gevonden heeft, dus ik ben een logee armer binnen 1 maand. Het heeft 2 jaar geduurd, zal ff wennen worden…
@Bloemmie: Ze staan nog net zo mooi als zaterdag, heerlijk in hun vaasje zoals hubbie ze eringezet heeft… Machtig mooi dus…
@Hans…PB…
@Antonie: Gewoon komen hoor!!! Gaaf…
@Viva: Als je klaar bent, neem ff de toettoet, naar ons en ga bij mij verder, ikke zo druk met dingen dit weekend dat mn huisje eronder lijdt!!! Hoor m stiekum klagen, zachtjes maar wel mopperennnn…:hihi:
@Cyn: Werk ze nog 1 dagje…en die camera komt heus wel goed…
@llemaal: HEB ER ZIN ANNNNNNN!!!
Zo heb hier ook mn kleurtje aangepast, vind ik lekker dat rood eigenlijk, valt lekker op hihi!!
Nu straks eerst ff naar de kapper, ponu hoort op voorhoofd, niet op puntje van mn neus hihi!! Dan de laatste dingetjes… en dan spellennnnnn!!! Logeerpuber heeft zijn Wii meegenomen, met de nieuwste Mario…(mijne is terug naar Nintendo ivm een kleine storing…)
Nou ik meld me straks wel weer
:dag:
Goede Morgen Beppie.
Zo vroeg als aan de Wii .
Goedemorgen,
Beps er weer vroeg bij…Al helemaal klaar voor het weekend?Logeerpuber zal toch vast nog wel langs komen als zijn moeder in Lelygat gaat wonen?
Antonie,gewoon komen ook als Hans niet komt,maak toch niet uit als je de enige man bent.
Bloem,fijn dat het gelukt is met de cd,dat wordt foto’s kijken zondag…Trouwens dat is lang treinen voor je vandaag…Maar daar staat een gezellig weekend tegenover.
Hans,hoe gaat het nu met je kies?
Goede morgen …
@Beps
De logeerpuber gaat vast nog vaak langs komen, hij kan jullie helemaal niet missen. En als het je te stil wordt … volgens mij staat er logeervolwassene te springen om een plekje bij jullie ![]()
@Hans
Hoe gaat het vandaag met je?
Hihi, ik maak me ook geen zorgen dat ik hem niet meer zie, maar wel weer een plekje dus…ben benieuwd wie dit keer die plek opneemt… Elke keer is er wel iemand die de zolder nodig heeft…
Zo vroeg aan de Wii… ja heeerlijkkkkk Heb m gemist…en Mario en ik zijn Heel Oude Vrieden hihi!!!
Nou goed, ff opfrissen(zit nog lekker in huispak) en dan kapper en de laatste verse dingen… heb zoo’n zin in dit weekend, weet alleen niet meer waarom…:wacko:
Beps,volgens mij zocht iemand hier nog een kamer of plekkie;).
Uhhmmm ja volgens mij was er wat dit weekend,maar zeker weten doe ik het niet…![]()
WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda, Crazy
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
13/02 Fransijn
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Goedemorgen allen.
Moet zo weg. Ziekenhuiscontroles enzo en dan door naar het werk.
Tja, als jullie willen weten wat er zondag te doen is… ik weet het ook niet meer zeker. :drugged:
Vraag het aan TOOS, die houdt de agenda meestal bij, alleen of dat ook te vertrouwen is…???
Fijne dag allemaal en voor de werkenden…werkse.
Hans, en…???
Doegggggggg :dag:
@Roanna
Succes in het ziekenhuis. Nog even werken en dan … is het weekend!!
De agenda, misschien kan Toos het even aan Roos vragen, die weet misschien nog wel wat er te doen is ;).