TTT deel 64: mega meeting!

Beps ik ga je ff pben over zaterdag !!! :kus:

@cyn: kun jij mij zeggen wel programma dat is?

Je moet ff kijken op www.computeridee.nl en dan op downloads klikken en dan heet het programma TINT.

@Cyn: PB terug

Ik wil zondag graag veel op de foto haha heb nl nog weinig foto’s van zoals ik nu ben, nadat ik zoveel ben afgevallen zeg maar

Helllooo!!!

Ik ben er ook weer!!!
het kkkkoouuuddddd buiten!!!
Ik ga ff bijlezen!!! tot zoooo

@ cyn, ikke ga meteen kijken want dat was ik van plan bij mn foto’s van de floating market, die verkochten ze daar allemaal, maar ik dacht: dat kan ik zelf veel beter :smiley:

is dat een beetje makkelijk programma of zit daar weer een hele handleiding bij??

owh… hij selecteert zelf wat ie gaat inkleuren ofzo… ff afwachten…

@ linda, je moet toch EEN excuus hebben om op de foto te gaan :wink:

@ cyn, ikke druk aan de slag :thumbsup:

Bloem:Ja je kan niet echt kiezen wat je wil in kleur… Maar je moet gewoon aangegeven dat je meerdere kleuren wilt… Dan kan je kiezen onderaan!! Enne ook PB komt eraan!

Linda: ik zal wel veel foto’s van je maken dan :biggrin:

:ninja:

@ Cyn: heee das een leuk programma…ikke gelijk gedownload…nou een beetje klooien!:smiley:

@ TurkijeLover: Lang leven ontmoedingsbeleid!!.. alles weer opnieuw opsturen en doen!..en dan krijg je nog een vragenlijst waarschijnlijk die je ook in moet vullen met weet ik het hoeveel vragen!..die weer terug sturen!..pfff je wordt er zooo gek van!

dat niezen is van mij dat is echt niet meer normaal… ik nies gewoon de hele tijd! ik had overal de stofzuiger doorheen gehaald…me bed verschoond…blablabla…het houdt gewoon niet op!! Hopelijk is het voor zondag weg…lekker als ik de hele tijd zit te niezen!! eetse!l;)

http://www.pipebandsforum.com/images/smilies/bananadancer.gif

hij is fijn
ik heb een foto van een tempel, monniken in t oranje en denk je dat ie die monniken in het midden, in het oranje eruit ligt?? neeeee, wel de afval in t geel, de bouwstellage in het blauw, maar het midden… oranje… nee hoor!!

Banana!!!

JIJ HEBT DE BANANA!!!

http://www.pipebandsforum.com/images/smilies/bananadancer.gif

Die hebben we lang niet gezien hier

Was tie kwijt dan ??

Vroeger hadden wij bij de smilies standaard een banana… Maar die is weg nu :crybaby: