![]()
@ antonie, waar woon je nu? en waar werk je en waarom moet er per se een universiteit in de buurt zijn??
ik woon in het land van maas en waal
Werk in N’megen dat is 25 kilometer . zou normaal 15 minuten zijn met de auto maar de laatste 2 jaar al staat er heen en terug file waardoor ik 45 minuten onderweg ben.
Mijn vrouw wil graag verder studeren, tenminste haar in turkije behaalde graden/diploma’s op waarderen naar nederlandse.
Het is makkelijk dan als je niet al te ver van een universiteit af woont.
Ze heeft de voorkeur om klassikaal een studie volgen/afronden.
Zo nu even bakkie doen, Net 1 1/2 kilo pittige ballen gedraaid en de kabouter mutsen staan ook al klaar !
Jemig…Askim heeft de afgelopen 30 minuten mijn telefoon 20 keer over laten gaan… Bel ik hem terug… Ik denk er is vet wat aan de hand… “nee ik wilde alleen je stem horen”… Grr eikel… ik vet ongerust… Maar goed ook wel weer schattig…
Was hoge nood Cyn :wub:
@ cyn, liefffffff
@ antonie, tja… nijmegen dan he?? dichterbij gaan wonen!!
ikke druk aan het resizen, foto’s van jo en simon zijn 3000 bij 2200, maken we daar ff 1600x1200 van en dat scheelt alweer wat tienten van gb…
we komen er wel!
1600x1200 is nog steeds bijna posterformaat :biggrin:
daarom!!
zijn toch de foto’s die in niet mega mega ga uitvergrootten, dus dat kan best ![]()
ik ben er bijna…
eindelijk …of nie .
en dan?
Weer op reis om nieuwe foto’s te maken:zon02:
Zo is ons Bloempke idd… alles oke, iedereen gezien en vooral geknuffeld…GONE SHE IS!!! :lol:
![]()
ik ben altijd op reis, reis aan het plannen of bezig met mn laatste reis… ![]()
Haha of me je gedachten op reis?:drugged:
![]()
altijd weg/ onderweg fysiek of in gedachten ![]()
:biggrin:
pppfff rode ogen aan het wegpoetsen, ongewenste schouders elimineren… :retard:
:king::king:Ik heb ook een vet programmaatje gevonden… Kan je je foto’s zwart wit doen, en dan kun je 1 object wel in kleur doen
Klinkt allemaal goed, kan iemand Hubbie instrueren hoe dit alles toe te pasen??