TTT deel 64: mega meeting!

En ook het lijstje maar weer meegenomen

WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos/Roos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda

Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo

Morgen,

Beetje laat dus snel naar het werk,tot later…

:slapen: … goede morgen allemaal .

Waar is de koffie… i need :dope:

Ik op het werk aangekomen,tis buiten niet zo koud als gister gelukkig.

Beps,jammer dat de ladies night tegenviel,maar gelukkig was de film wel goed…

Bloem,latertje geworden gister voor je,vandaag lekker uitslapen…We zien je wel verschijnen hier.

Marion,druk met mannen…Dus vandaag ben je koffiedame.

Fijne dag allemaal

Goede morgen allen!
Kind is naar school, dan een bakkie met een boterhammetje en nog even de laastste dingen. Dan vlug nog wat boodschappen en dan kunnen ze komen … DE MANNEN!! Ik lijk Robert wel.

@Bloem
Wat dacht jij, wacht lekker tot paps naar het werk is, dan kan ik weer in het grote bed.

@Beps
Een leuke film, is het hoofd weer leeg nu?
Hoop ook dat ie daar terecht gaat komen maar eerst moet ie aan de schandpaal op het dorpsplein! Kan iedereen hem bekogelen met rotte tomaten, eieren en vis en hem ff vertellen wat ze van hem denken.

@TRL
Lag jou bedje ook zo lekker?

@Antonie
Bakkie en pafke al achter de kiezen?

Beps zit weer prima in haar velletje…heb de haartjes in 2 staartjes, lekker spicy kan ik de hele wereld aan zeg maar…
Lekker plekje dus ik ben er regelmatig vandaag
:dag:

Ik ben alweer een half uur aan het werk.
Hoop dat er vandaag geen spoedklussen komen.
Wil graag een keer een beetje bijtijds thuis zijn.

Ennn, dan kan ik ook meer hier zijn :smiley:

@Beps
MOOI ZO!!!

@Antonie
Niet te veel beppen he, moet ik zoveel bijlezen straks :smiley:

@Antonie: Lekker he, als alles op zn plekje valt, en je op je werk je hobby kan bijhouden :tongue: :lol: Heb zo’n baan gehad…de hele dat internetten en niets doen pffff duurde de dagen lang. Nu is een dag zo om!

Günaydin mensen!!!

Ik ben ook wakker… Ben wel nog super moe… Ga misschien zo nog wel ff mijn bedje in!!!

Beps: jammer dat het gebeuren erom heen een beetje tegenviel!:thumbsdown: Werkse, en ik hoop dat de klanten vandaag lief zijn :kus:

Bloem: nog lekker aan het slapen denk!!

Antonieq: je zou niet zeggen dat je een man bent… Je post net zoveel als de vrouwen hier :thumbsup::hihi: Werkse vandaag!!

Trl: Jij ook werkse!

Nou meiden ik duik er toch nog ff in!! :kus:

Tot straks!!

@Cynthia,

ach 80 post gemiddeld per dag valt toch wel mee …voor een man :smiley:

@Beppie en Marion,

werk ze .

Cynthia welterusten …weer.

Goedemorgen lieve mensen.

Ik meld me ook maar even, want het wordt voor mij ook weer een lange dag. Eerst weer naar de andere lokatie om te werken, dan met het speciale (dolmus) busje terug naar mijn eigen lokatie voor de werkoverleg + workshop. :disgust:

Jullie allemaal weer op een lekker plekje om te beppen hier.!!! Goed voor mekaar weer! :thumbsup: Niet teveel he? :wink:

@Toos: Jij ook sterkte weer met de schoonmaak in Nijmegen. Hopenlijk is dit de laatste ronde voor de overdracht.

Zo, ga nog ff koffie maken voor ons beidjes en dan maar weer hurry up.

Mijn haar is wel goed geworden hoor! Beetje donkerder dan ik dacht, maar wel oke zo.

:dag::dag:

goedemorgen all…

Ikke al weer bijgelezen…maar ben het weer kwijt, ja haren geverfd, zere lies…druk…goed in het vel…en toen was ik het kwijt…hier al weer mega druk…al weer 2 en een half uur achter elkaar geploeterd, nu ff tijd voor ww en een bakkie…
voor de rest niets te melden…wel lekker weer zonnetje, wel koud, maar kachel op 10 en raam open heerlijk.

Voor iedereen werkse…

goede morgen…iedereen lekker geslapen?

@beppie…wat fijn dat de fiml leuk was :smiley:

@marion…jeetje het zal je maar gebeuren!! hoop ook dat ze m snel te pakken krijgen!!

@bloem…schiet het al op met de foto’s…hoeveel dagen werk nog?

@viva…de haren geverfd…winter klaar dus :wink: beterschap met je lies!!

@roanna…een heen en weer gereis voor jij vandaag…werkze

@antonie…80 post gemiddeld…? you go girl…!! uhh boy :wink:

@cyn…je bed uitkomen terwijl je nog moe bent…op een vrije dag!!

@beps…weer een goede plaats kunnen bemachtigen…!! superdepuper…:smiley: werkze

ikke vandaag van 1 tot 9 aan de slag…nu nog een paar uurtjes niksen…en daar ben ik zooo goed in:D

fijne dag allemaal

@Viva: Ben het even kwijt, maar ben je thuis of op je werk nu? Waar ben je aan het ploeteren dan?

Ik zit op mijn werk…waar anders nee…jammer genoeg geen vrij…nog 5 weken en dan kerstvakantie…

Filiz ik heb mijn haren niet geverfd, maar Roanna…en ik heb geen last van mijn lies, volgens mij is dat J. van Marion hihihihi…ach het is nog vroeg.

@Filiz: Inderdaad, dat was ik maarja, je kan ook niet alles onthouden hier he. :wink:

@Viva: Oke, nou sterkte dan weer daar hoor en laat ze maar een poepie ruiken. Laat niet over je heen lopen. Hopenlijk verloopt je werkdag vandaag een beetje rustiger en wat je zegt…over 5 weken lekker vakantie. Goed vooruitzicht!:zon02:

En van die lies, was inderdaad J. van Marion die nog laat naar beneden kwam, omdat hij er last van had. Hoe is dat verder afgelopen Marion?

jeetje ik maak wat fouten de laatste dagen…!! sorry