@Bloem
Ach zo af en toe moet het kunnen. Heb straks al een flink stuk chocola weg gewerkt. En het ergste is dat ik het zelf nog gekocht heb ook … voor hubs.
Ja ik ook hoor!
Ik zeg ook alvast…weltrusten en morgen gezond weer op en kijk uit in het verkeer met de winterse buien. ![]()
Morgen gewoon ff weer werken tussen de middag en daarna werkoverleg en workshop over schoonmaakmiddelen voor restaurantgebruik dus …lekker boeiend.(NOT)
Lieve mensen weltrusten en tot morgen. :kus::dag::dag:
@ marion…beetje leuke mannen?? :unibrow:
@ zij die gaan slapen: truste!!
@Roanna
Jij ook weltruste lief mens :kus:
En sterkte morgen bij de saaie workshop!
@Bloem
Zullen best vrouwen zijn die er op vallen, maar ik word er niet echt warm van zeg maar, val meer op donkere types ![]()
ä ç… moest nog even testen en hij doet t. :vak02:
Bloem ![]()
@ roanna, voor mn log heb ik wel eens een ø nodig ofzo en dan ga ik ze weer allemaal af… van waar zat ie ookalweer!!
@ marion, allemaal van die blonde boerenzonen?? nee laat dan maar…
@Bloem
Zijn niet allemaal blond hoor, wel allemaal getrouwd ![]()
Nou … komt er hier weer eentje naar beneden. Heeft weer last van zijn lies.
Ik zal een …proberen…verstandig te zijn.
IK ga ook zo slapen .
Ander moet ik alweer het licht uit doen ![]()
@Antonieq
Truste … tatli rüyarlar!
Dank je Marion.
trouwens die Q mag je wel weglaten.
Doe ik bij jou 2 ook .
Ik heb nog zo’n 5 a 10 minuten.
Nog sigaretje roken.
C.dtje branden.
ikke doe het licht wel uit… later vannacht…
kan en ga morgen toch uitslapen…
ok,
welterusten Bloem.
ik ga nog niet slapen
ik zeg juist dat je het licht aan kan laten, want ik ben er nog wel ff…
Truste Bloem :kus:
tis al best wel laat he??
ppfff blijf bezig…
okey bedtijd
moet maar weg hiero achter de pc, want mn pappie gaat zo opstaan om te werken…
dus
:idea: die gaat uit…
:idea:
Goedenmorgen…
Nou goed…gister pas om 24 uur thuis, er weer uit om 6, en nog een btje muf, nog niet geland op aarde, maar dat komt wel denk ik zo
Film errug leuk. De andere dingen ook wel, maar verder viel dat een btje tegen…5 kraampjes, waarvan 1 met kinderkleding(?) en de andere met make-up en zo…echt iets voor mij… Heb wel een cremepje geprobeerd, en die komen in januarie ff langs om het te ‘showen’ dus ik zie wel…(of niet en zeg het af!)
Ga nu ff bijlezen, want anders komt daar niets van!
@Toos: Sterkte en suc6 vandaag. Puntjes afronden…:kus:
@Marion: Ik hoop voor dat meisje dat ze niets eraan overhoud… en dat ze die EI*EL oppakken en in de cel gooien met de vermelding dattie aan kinderen zit(daar houden ze niet van in de bak, dan ben je de piemelpunt!!)
En toen was ik het weer kwijt…veel bezoekers…turkse les…haartjes(is iets handigs voor, kan je de kleine stukjes tussendoor bijwerken…), werken…compies…
Iedereen vandaag een goede werkdag, uitzoeken van foto’s dag, koffie schenken en hopen dat de mannen achterblijven-dag, of wat voor dag dan ook…
TOt straks
:dag: