TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

@ beppie - goeie reis naar huis en fijne avond!

Doegggggggggg :dag: en ook wel thuis Bep.

Ik ga ook ff met het eten bezig.

See joe oll leter. :wink:

@ roanna - kookse en fijne avond!

Beps: fijne avond :dag:

Pfff, ik zit hier voorlopig nog. Maar zometeen komt een vriend van mij eten brengen geloof ik!

@ cris - kijk dat is goed geregeld, en je hebt natuurlijk wel eten nodig, anders zakt je inspiratie weg;)

Jullie ook allemaal een hele fijne avond. :wink:

@Cris: Tot een andere keer weer he! Have fun en leerze nog daar. Leuk je weer even hier gezien en gesproken te hebben.

@ Roanna: jaaa, van hetzelfde!! Ik zal wel vaker langskomen nu ik meer huiswerk heb en vaker in de bibliotheek ga zijn!:smiley:

@ Seray: inspiratie? Wat isdat.

685!!! Whoopei!

@ cris - :confused::slywink:

ola

deel 60 alweer…
ppfff waar is de tijd dat we volwasen werden en voor het eerst mochten stemmen…

Hey bloem, hoe gaat het nu? beetje kunnen slapen vanacht?

BLOEEEM! Eindelijk en keer als ik hier ben. Ikzit hier al de hele dag op je te wachten!!!

720 woorden! Whoohoo

@ cris- gaat nu aardig rap het aantal woorden! lekker!

hey crissy!!

hoe is ie? hoe is het op school?/
druk met een paper zo te lezen… eindelijk aan de studie na al dat gestudeer??
hihi

Ik ga naar huis, fijne avond allemaal

cris succes met je essay

bloem, hoop dat het wat beter gaat en dat je lekker hebt kunnen slapen

tot morgen allemaal

heb ff wat terug zitten lezen
in het vorige deel
en wil ff wat opheldering geven:

over het wel of niet naar huis gaan

het hele idee is begonnen met naar nepal gaan.,…
over land
op de een of andere manier is daar het idee van zuid-oost azie bijgekomen
omdat je daar gewoon lang met je geld kan doen, en lang kan reizen en goedkoop etc etc
maar als ik eerlijk ben… ik heb me nooit ene zak geinteresseerd in ZO azie… wat is er te doen, wat is er leuk? i dont know en i dont care
nog steeds niet…

als je daarbij optelt dat we al zo veel hebben gezien, meegemaakt… ik kijk nergens meer van op en begon gewoon moe van het reizen: elke avond uit eten, elke keer weer cola en sprite… werd laatst wakker en dacht: waar ben ik?

we hebben tot nu toe een geweldige reis gehad, zoveel gezien, zoveel gedaan, zoveel meegemaakt… niemand pakt me dat meer af en of ik nu wel of niet nu naar huis ga, dit is mijn droom geweest, die is uitgekomen en de herinneringen zijn er niet minder om, of ik nu nog 4 mnd doorga of niet…

nu heb ik nog wat geld over, tis geen fortuin, maar waarom zou ik het hier opmaken en verkwantselen als ik hier niet echt wil zijn? ik hoef ook niet per se terug naar NL, maar hier blijven… nee dat wil ik niet?
er zijn zoveel ideeen… veel nagedacht tijdens de reis:
studie?
huisje?
naar NL en doorreizen naar Middenoosten?
3 mnd turks leren in turkije?
werken en volgende zomer 5 mnd vakantie vieren in gumbet ipv werken?
alles kan en ik ben nog steeds vrij en ongebonden…

het feit dat mijn reisgenoot een beslissing heeft genomen is niet eens zozeer van invloed.
dit is gewoon mijn gevoel. natuurlijk speelt mijn gezondheid en de vermoeidheid van het reizen, oppakken, inpakken en weer uitpakken wel enigszins mee…
ik heb het wel gezien… elke keer de smoezelige hotelkamers, drukke steden, veel lawaai, elke keer weer dezelfde verhalen…

ik weet het… klinkt verwend… heb al die tijd/ maanden gezegd dat ik 7 mnd zou gaan, maar heb ook altijd gezegd dat als het geld/ de zin op was, ik er mee zou kappen… ik hoef aan nix of niemand verantwoording af te leggen… ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil
ben nu op een punt dat ik hier niet meer wil zijn…
NL lijkt een goed tussenstation om dingen te heroverwegen,…
backpacken en reizen is gewoon heel anders dan ik verwacht en gedacht had…
nu is het mooi geweest… wat zeg ik? het is geweldig geweest!! en of dat nu nog 4 mnd langer duurt of niet, dat verandert nix aan de afgelopen 8 weken!!

dussss…
moet nog ff mn hart, hoofd en gevoel voor 100% op dezelfde lijn krijgen, maar dan ben ik er klaar voor…
vandaar…

Seray: fijne avond!! En tot morgen… Nog maar 1 dag meissie!!

Hey Bloemmie!!

Cris, aaaah 720… dat schiet al op!