Jullie hebben allemaal zulk leuk werk… Reisbureau, hypotheken ed,… zit ik werkgevers te vertellen dat het WAZO-verlof dan en dan afloopt of de betaling niet door gaat, of meer van die onzin!!!
MAARRRRR nog 40 minuten :hihi:
Jullie hebben allemaal zulk leuk werk… Reisbureau, hypotheken ed,… zit ik werkgevers te vertellen dat het WAZO-verlof dan en dan afloopt of de betaling niet door gaat, of meer van die onzin!!!
MAARRRRR nog 40 minuten :hihi:
@ cris- hier is de :zon02:, zal wat naar je toe sturen;)
@ beppie - is jouw werk dan helemaal niet leuk? zal toch niet:( maar nog ff en je hebt het weer gehad voor vandaag!
@ Beps: het gras is altijd groener bij de buren
Cris: it’s raining cats and dogs??? Vond dat vroeger altijd zoooooo grappig als ze dat zeiden op school tijdens engels…
Beps: ja mijn baan+baas zijn echt super!!! :wub:
Hihi, ik heb geen klagen hoor, pcies wat Cris ook zegt, altijd groener bij de buren. En ik vind het meestal wel leuk hoor hier, maar is hier op het moment ZOOOO druk!
Ik hou echt van drukte!! Kan ook niet wachten tot het hier op de zaak weer gigantisch druk wordt!! De kick van veel omzet maken is echt geweldig!!! Dat er mensen aan de twee balies zitten, en ook nog aan de wachttafel… hihi heerlijk!!
Het enige nadeel: de wachttijden aan de telefoon… Soms wel 3 uur! :disgust:
@ Beps: gaat de tijd wel sneller!!![]()
@ Cyn: altijd leuk al sje van je werk houdt, ga je ten minste ook niet met tegenzin ernaartoe.
Hmm, cats and dogs, yes! That’s what they say here! Haha, nee, het is opgehouden ondertussen.
540 WOORDEN!!
Cyn- 3 uur wachttijd aan de telefoon?!pff dat is wel heel lang.
Beppie - door drukte gaat de tijd wel sneller ![]()
Dat zou mij ook heel leuk lijken werken… op een reisbureau. Heerlijk die mensen helpen zoeken naar een bestemmig of zomaar om te zien of het wat hun willen, nog vrij is. Oh, lijkt me enig werk. ![]()
@ cris - je hebt nu al 1/3 gehad, bijna op de helft!
wanneer moest het af zijn?(volgens mij heb je het al wel gemeld, maar vergeten)
Ja dat is wel waar, echter als je NERGENS tijd voor hebt, klaar, beschikbaar zetten en meteen tring…Nog geen tijd om te piesen!!!
Raining men is lekkerder!!
@ beppie - ok dat is minder dan als het zo druk is, maare hoef je dan nog niet te dweilen onder je stoel?![]()
@ Beps: alleen als het leuke mannen zijn
@ Seray: nog niet gezegd, moet morgen af zijn. ik benner gisteren aan begonnen en ik had vandaag de hele dag. Bah.
Roanna: het is ook super!! Maar ook dit werk heeft vervelende kanten hoor… Mensen denken namelijk dat wij vluchttijden bepalen, dat het onze schuld is als een hotel overboekt is. Of sommige mensen die lezen niet goed, boeken het wel… en krijgen dan niet op de bestemming wat ze verwacht hadden… En ja dan krijgen wij uiteraard weer de schuld… Dreigementen met geschillencommissie, Radar, Kassa etcetc…
Haha nou ja… maar meestal zijn het leuke klanten die je hebt!
@ cris- pff dus je moet het vandaag allemaal op papier krijgen! succes!
@ Seray: tja, ik zal wss niet weg zijn voor het donker is. Ach, studie moet ook gebeuren he.
Nou meiden, ik ga echt wel als ik moet!!! en ik haal genoeg te drinken want ik ga niet 9 uur op mn stoel geplakt zitten!!!
Nee zonder dollen best leuk werk, maar op het moment gewoon druk. 2 Weken vakantie geweest in het hele land, en ineens komen alle werkgevers erachter dat ze het U*V moeten bellen PFFFFFF!!!
@ cris - ja idd hoort er ook bij
@ beppie - nou hopelijk is die erge drukte dan binnekort afgelopen, dan is het straks na de kerstvakantie ook weer zo’n golf van drukte of niet?
Geen idee, Seray. In januari zijn er ook altijd wetswijzigingen ed… Maar ik wacht het af,…
NU… AFSLUITEN!!!
Tot vanaaf!!!