TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Zo nog een uurtje(ruim dus) en dan mag ik ook naar huis!

En het blijft druk!!! :retard:

Is genoeg geweest voor vandaag. Al in Brussel van 7 u deze morgen. :mad:

@ Seray: waarom ga je precies weg?

@ Roanna: ja hiergoed hoor, maar het lijkt geloof ik alsof we alleen maar feesten. … Dat valt reuze mee, iedereen is een beetje uitgefeest nu, het normale leven begint. En tja, studie wordt steeds intensiever.

448 WOORDEN!!!

@ beppie- dan zal je wel blij zijn als je straks klaar bent met die drukte!

@ kaylo- zo dan ben je al ff bezig

@ cris- ik ga weg omdat mijn baas agressief is en schreeuwt en alcoholprobleem heeft, dat wordt steeds erger en gezien mijn eigen situatie nu, trek ik dat nu niet, dus heb besloten om mijn contractverlenging niet te tekenen

cris : succes nog met je 1500 woorden ! :nod: Kopieer enkele delen van TTT en je komt er zo aan ! :smiley:

seray : leuke baas ! :finger: Is niet vol te houden zo :unibrow:

Meiden ik ben blij met jullie Net ff lekker die ontspanning tussen het bellen door…

@Roanna:KUSSS

@Seray: KUSSSS

@Cris: KUSSSS

@Cyn:KUSSSS

@Kaylo: KUSSSS

@llemaal: KUSSSS

:lol: :hihi: :lol:

@ Seray: hmmm, maar hoe vinden de andere werknemers hem dan?

@Cris: Ja, dat zal ook wel he. Daarvoor ben je daar ook naar toe gegaan, maar een beetje lol in je (studenten) leven moet kunnen toch!!!:lol:

@Kaylo: Wel thuis en pas op je blonde pruik niet afwaaid! :dag:

@Bep: Dikke kusssssssssssssss terug. :kus: :dag: Even nog diep ademhalen en dan mag jij ook naar huis.

beps : :kus:terug !

roanna : die zit stevig op mn kop hoor ! :smiley:

Ben ermee weg ! Tot vanavond ! :nod:

Oh ja

@Kaylo: GOEDDDDD die foto!!! :thumbsup:

@ kaylo - nee is niks op die manier

@ cris - de andere collega’s hebben er ook wel last van, maar werkt maar 2 ochtenden dus ziet hem amper, andere collega heeft zulke goede voorwaarden gekregen tzt dat hij dit maar voor lief neemt en andere collega is ook op zoek naar ander werk, want die trekt dit ook niet

@ beppie :kus:

@ kaylo :dag:

@ Beps: net wat ik nodig had voor een energy boast.

@ Seray: hmm, klinkt niet best zo. heb je al een andere baan?

@ cris - heb nog geen nieuwe fulltime job, wel 2 bijbanen, dus helemaal zonder inkomsten zit ik niet, ben druk op zoek, dus verwacht wel snel weer wat te hebben

BEPS: :kus: :kus:

Wat een schatje is Beps toch he meiden… :wink:

Seray wat voor bedrijf werk je?

@ cyn - ik werk bij een adviesbureau in hypotheken, verzekeringen en makelaardij, ik doe daar hypotheken en makelaardij

Het regent pijpestelen.:frowning: