TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

@seray…trakteren zou ik dus ook echt niet doen!! morgen laatste dag…!!

@cris…schiet toch al op!!

@cyn…drukte idd veel fijner dan dat je niks zit te doen!! 3 uur w8 tijd voor de telefoon is dan wel weer een tegenvaller!!

vanmiddag op kraamvisite geweest…zo n lekker baby’tje!!

ikke dadelijk wedstrijd…helemaal geen zin…maja…

iedereen een fijne avond…x

welke opheldering? Enneee, gaat goed hieroo hoor!! Wohoo! Tis wel sahaaai!

En hoe issie bij jou? Nog steeds even spannend om op een nieuwe plek aan te komen?

geslapen???!! hahahaa
heb heerlijk geslapen, wel een beetje koud gehad met airco…
hebben ontbeten om 10 uur en zijn verhuisd en heb van 12 tot 7 in bed gelegen in onze nieuwe hotelkamer (want bewolkt en storm buiten)

dusseuhm… na nog een ijskoffie met baileys ben ik klaarwakker!! hahahahaa

@ cris… zie aanpassingen… das meteen antwoord op je vraag…
en weet je nog? 8 weken geleden?? st petersburg… lijkt wel een ander leven, jaren geleden dat we daar waren… vin je niet?

en je moet je log wat beter bijhouden!!

@ filiz, veel succes met je wedstrijd!!

Ojaa, mijn log. Pfff, nooit tijd&zin voor. haha, zal er binnenkort wat aan doen.
En tja… St. Petersburg… Echt eeeeeeeeeuwen geleden! Isset maar 8 weken? En ik snap de aanpassing niet… ik zie alleen datje avatar andersis?

Bloem, ben het helemaal met je eens… Als ik dat zo lees… denk ik er eigenlijk hetzelfde over!!!

je moet hetzelfde bericht ff nog een x lezen… wilde copieren en plakken maar dat doet ie niet, dus moest ik opnieuw beginnen, maar had het ene bericht al geplaatst en heb het toen ff ge-edit

@ cyn,., klinkt logisch he?
alleen idd wat anders dan ik voor vertrek heb gezegd, maar maak de reis voor mezelf, niet voor anderen (al weet ik dat jullie meereizen… heb zoveel vliegen weggejaagd ;))

I am lost. Geen idee welk bericht. Op je weblog?

nee hiervoor…

dees dus

snap dr nix van
kan wel in mn hotmail, maar kan nix versturen
beantwoorden doet ie nix, nieuw bericht ook niet :frowning:
kan wel alles lezen enzo… maar zelf nix doen…

Hoi Bloem.

Enneh…nog last van die vervelende smsjes? Kunnen nu echt niet meer door mij komen hoor!

Dus, wat ik nu in je verhaal lees, heb je het eigenlijk al wel een beetje gehad daar. Maar Bloem, je zou toch ook voor een paar maanden, ik meen in Nepal vrijwilliggerswerk gaan doen? Is dat helemaal van de baan nu dan? Of had je je progamma voor je wegging daarop al aangepast? Dan heb ik daar over heen gelezen, denk ik.

Maargoed hoe dan ook, als je nog andere plannen in je hoofd hebt en nu nog wat geld hebt, kom je toch eerst even weer terug naar hier om je plannen verder uit te werken. Of zie ik dat verkeerd?

En wat ja al zei, dat alles wat jij nu al gezien hebt en meegemaakt hebt, heb jij toch maar mooi even gedaan. :wink: Pakt niemand jou meer af!

@bloemmie…doen wat jij wilt meis!! niemand neemt je deze ervaring nog af…en als je er nu niet zo veel meer aan vind…wij zouden het super vinden om op de meeting je echt horen te vertellen over alles!!
houdt ons op de hoogte…en succes met het verder denken over je beslissing…!! (K)

@ roanna
nee dat vrijwillerswerk heb ik al losgelaten in mrt en na 2,5 week nepal ben ik tot de conclusie gekomen dat dat heeeel heeeeeel verstandig van me is geweest :smiley:

en idd net wat je zegt, ff tussenstop Nl, en misschien weer verder… meteen of ietsje later…

Ooooo!"! Datte.

Dus je zit in dubio? En tja, idd, niemand kan je de afgelopen 8 weken afnemen!:smiley:

830!

@roanna, en nee geen sms-en meer.!! wel lekker rustig :smiley:

@ cris, schiet lekker op… hoeveel moet je er??

en tja… dubio… niet echt meer
nu nog ff de uitvoering… nog tijd zat
en deze 8 weken waren echt core shacking!!

Oke. Wees maar blij dan. Per slot van rekening heb je nu vakantie en moet je dat geouwe**** toch ook niet aan je hoofd hebben he? :unibrow:

Wat je ook gaat doen, geniet er in ieder geval nog even van. :wink: Wij reizen inderdaad nog wel even met je mee!