:dag::dag::dag:
Tot laters allemaal.
:dag::dag::dag:
Tot laters allemaal.
Zo ben ik dan weer, lekker remie…ff geshopt nog een paar laarzen gescoord, van die hele stoere gaaf…dus mezelf verwent, moet ook kunnen.
en over katers…zat net op discovery te kijken…naar brainiac…test gedaan
het beste wat helpt tegen een kater is op de dag zelf dat je alcohol drinkt, na al het drinken thuis 2 paracetamol met een groot glas water drinken, en de volgende dag geen zwaar hoofd en geen drumband…helpt beter als voor die tijd een bodum van melk ect. leggen.
Roanna al iets verder gegeten dan 2 beschuitjes want daar kan je nog niet veel van zeggen. Toch ff in de gaten houden hoor, je bent zo uitgedroogd…dusse veel water drinken he…is ook beter voor de aambeien, hoef je geen druk te zetten…
@ viva - lekker geshopt…en gave laarzen gescoord, super! en idd je mag jezelf weleens verwennen:)
En goeie tip tegen een kater, zal ik onthouden! heb er zelf gelukkig amper last van:)
Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+ vriendin, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans, Miere : 18 november -Utrecht
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: marmarisr
art - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Zo is die weer even up to date.:zon:
Nou ik al helemaal niet, ik ben net nog niet een geheel onthouder maar ik drink zelden alcohol…
@Viva: Ik neem al jou raad ter harte en zal erom denken. Bedankt hoor! Je bent een schat. :kus:
Enneh…wat super ook weer van die laarzen Tof! ![]()
Oh, nu moet ik ff gaan, anders hebben we niks te bikken in huis voor het weekend.
ach de grote M zit toch om de hoek…
@Viva: Had dat ook gehoord, 2 molletjes na doorzakken. Was geen succes, het gevolg was dat alles eruit kwam en de volgende dag toch de drumband die voorbij kwam:(
@Seray
Ik heb mn ticket al geboekt voor 11 april. Lekker goedkoop.
@Roanna
Jij Verlovingsfeest en dan na het seizoen trouwen als het seizoen goed verlopen is ![]()
Marion ondanks dat ze verloren hebben is deze toch voor J. want het is toch een topscoordertje…
http://www.blieb.nl/data/subdomain/83/article/20060419111850_goudenschoen.jpg
@apr08, lekker dat je ticket zo goedkoop was, scheelt toch weer!
@ viva- mooi plaatje voor J
Toos ik heb geen idee, toevallig dat het vanmorgen op de tv was, maar misschien omdat toen alles er uit kwam, had je waarschijnlijk toch minder last, als dat alles binnen was gebleven. Nu misschien alleen de drumband, en anders misschien de hele dag beroerd…hihihihi
Ja J. van Marion heeft hem echt verdient, die jongen kan zo vreselijk goed voetballen…een echte van basten in de dop
Doe je je nieuwe laarzen aan de 18de??
@Toos
Je had hem gisteren dus al flink geraakt, lekker vettig dus :biggrin:
@Apr08
Ze houden je goed bezig dus … heeft 1 voordeel want dan vliegt de tijd. Bijna op pad voor kleren voor de verloving. Heb je al iets in gedachten? Ga je op sjiek?
@Roanna
Shop ze, ik moet er ook bijna aan geloven als ik het weekend eten op tafel wil hebben.
Ik ga nu even lunchen. Ik weet niet of ik daarna nog tijd heb om hier te komen, want ik moet weer werken en morgen heb ik een verjaardag. Tot straks of tot later.
hoe is het gaan we nog bevallen vandaag of hoe zit het…
Roanna, jij hebt toch al de krampen gehad, dus zou een fluitje van een cent moeten zijn.
apri eetse en een fijne verjaardag
Toos, ja ik doe ze de 18e wel aan…
Nog ff op Marion reageren
Ik zit er net aan te denken om maandag ochtend/middag even vast op zoek te gaan en kijken of ik iets leuks vind. Maandag ochtend/middag hoef ik namelijk niet te werken.
Tot later ![]()