TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Zo, ben ik even weer. Lekker gebadderd. Zo dadelijk nog ff de kleuren aanbrengen en ik kan er weer mee door vandaag.

@Seray: Gaat wel weer goed hoor! Ik heb gisteravond 2 van die anti-dia’s ingenomen en lekker op tijd (22.15 uur) naar bed gegaan en mag nu niet mopperen, zeg maar. (noke, nok). :smiley:

Jij ook nog even druk dus met de dozen en dan ben jij ook weer gesetteld. Ben je wel in dezelfde woonplaats (E**) gebleven?

@Bep: Hij is weer mooi hoor die handtekening van je. :unibrow: :thumbsup:

@Marion: Oh… sund weer dan, maarja wat wil je van de nummer 1. Helemaal geen schande hoor. Volgende keer weer beter J.

Ja hoor Marion, tot nu toe gaat tie goed… dus…:drugged: Hopenlijk heb ik het nu gehad.

@ roanna- fijn dat het nu beter gaat, hopelijk blijft het zo, ook al kunnen eten zonder last te krijgen?

Ja moet me nog ff druk maken met de dozen, maar nu eigenlijk nog geen zin:) en ben nu weer in E**, gelukkig:D

@Roanna
Van de formulerace over naar de oriëntatierit dus … hoop voor je dat het zo blijft;).

@Marion: Verliezen van de beste is geen schande… Net als winnen van de minste geen feest is!!! Dat is een gegeven, en alles ertussen is een overwinning op jezelf!!!

@Seray: Dan geen dozen vandaag. Doe wat je goed lijkt en goed voelt. Die dozen staan er morgen nog!!! En vanzelf gaan ze je irriteren en ruim je ze weg…(Of omdat je iets zoekt, en dan doe je meteen 1 hele doos…:hihi: )

@Roanna: Maar zo als de handtekening is het… en het is wel een btje mn motto zeg maar…

@ beppie - idd, ga zo eerst maar eens badderen en het dorp in en dan kijk ik wel of ik ze wil uitruimen:)

@Seray: Shop ze!!!

@Marion: Hopenlijk :lol:

@Seray: Ik heb alleen nog maar een kopje thee gehad met 2 droge beschuitjes en net even een mok koffie en dat gaat tot nu goed. Ik kreeg het ook gister weer na het wame eten en wat ik al zei, ik denk dat het aan het toetje ligt. Ik ga dat niet meer eten en dan even kijken of het normaal eten er wel in blijft. Ach, het zal wel over gaan voor ik een jongetje word. :biggrin: Het is alleen erg lastig en soms pijnlijk!

Maar fijn voor je dat je weer in d gelukkig bent. Houwen zo he! :kus:

@Bep: Dus dit is momenteel jou motto? :lol: Goed hoor!

@ beppie thnx

@ roanna - ok rustig aan gedaan met eten en drinken nu, hoop dat het avondeten ok goed gaat, is niks aan de race met buikkrampen.
ja we gaan dat zo houden! denk maar gewoon positief en alles gaat alleen maar beter worden vanaf nu!

Goeiemiddag ladies,
Gisteravond lekker gefonduet en daarna nog lichtelijk doorgezakt. Vanavond vieren we de verjaardag met familie.
@Beps: Doorgezakt??
@Roanna: Gaat al beter met de race. Wie weet ligt het wel aan dat toetje.
@Marion: Het is geen schande om te verliezen van een sterke ploeg. Belangrijkste is dat ze er lol in blijven houden
@Seray: Je leven een klein beetje op de rails. Shop ze!!

@Toos
Wordt weer een avondje pimpelen dus! Staat de Sam*s al klaar?

Samos staat klaar, maar ik ga niet pimpelen vanavond. Heb nog een zwaar hoofd van gisteravond:(

@Toos: Nee niet doorgezakt, maar bij ons in de familie zeggen ze dan: Wel lekker vettig(flink aangeschoten) Hij smaakte goed. En dit is dan de gewone…er is ook nog een black ribbon…maar die koop ik de volgende keer op schiphol!! Scheelt gewoon 30 euro!!!

Geen last van je hoofd?? Hmmm was ik gister ook lekker vettig:unibrow:

@iedereen
Sorry dat ik niet zo actief ben, maar ik heb het erg druk met allerlei werkjes, zoals het restaurant, oppassen, verjaardagen en natuurlijk tijd hebben voor mn vriendje. En rond volgende maand maar eens leuke kleding zoeken voor mijn feest in januari :teeth:

@Seray
Ik zie dat jij 4 juni voor een redelijke tijd naar Turkije gaat. Heb jij dat ticket al geboekt, want toen ik tickets zocht was de laatste die ik kon vinden half april.

Veel plezier in het dorp!!!

Hoe gaat het verder met iedereen hier?

Ik ga even boodschappen doen en kom later op de dag nog wel ff een keer kijken of ik nog moet helpen bij de bevalling, of dat het inmiddels al gebeurd zal zijn. :biggrin:

@Toos: Ook jullie weer veel plezier vanavond. Neem er nog 1. :stuck_out_tongue:

:dag: :kus:

@ toos - gezellig gehad gister! en thnx

@ apr08 - ga idd in juni voor 5 maanden, maar nog geen ticket, nog niet naar gekeken ook, dat doe ik pas in het voorjaar, dan heb ik nog tijd zat.
Wil jij je ticket dan al zo vroeg boeken?

@ roanna - :dag: tot later:)

@apr08: Welkom terug en leuk dat je weer even hier bent. Veel plezier dan bij het uitzoeken voor je kleding, voor je feest in Januari. Verloving toch? :wink: :wub: