TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

wordt dat trouwens een bevalling morgen?!

nou ik ga er ook vandoor welterusten allemaal en tot morgen

@Seray: Denk idd dat we morgen gaan bevallen, dus moet ik mn bedje maar in, anders geen kracht om te puffen!!!

En nu in bed en laapielaap doen!! Pfff lekker hoor een borrel hik
:dag:

ha schatten, ff gedag zeggen, ik hou van jullie allemaal, gaat goed met me, alles is in werking gezet, advocaat geregeld, woningbouw, geldzaken…
binnenkort ben ik een “single woman”…
Nu een zooitje jongelui op bezoek, nog steeds bij m’n zoon in huis, erg gezellig…

Wou alleen eigenlijk wel gaan slapen, maar ja, je moet je aanpassen, hè???

Goede morgen …

@Beps
De borrel heeft zijn werk goed gedaan geloof ik. Het gebeurt niet vaak dat jij niet als eerste reageert 's morgens.

@Miere
Fijn te horen dat het wat beter met je gaat!!!
Trouwens … je hebt een dijk van een lijflied.

En nu hurry hurry want we moeten om 9.00 uur op het voetbalveld staan.

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: Nog een week op wereldreis

http://www.tourjour.nl/materials/pers_images/061126_061126_thailand_monniken.jpg

Thailand

Nog een beetje tijd over dus de kaarsjes voor TRL en askim ook nog maar even snel meenemen.

http://www.ijd.be/abcgeloof/afbeeldingen/bidden/kaarsjes-potjes.jpg

:idea:

@Marion: Ja was heerlijk slapen, maar die borrel had ik de hele week al op, maar dit keer 2 genomen!!! :unirow: het hielp…

Vandaag een paar boodschapjes en dan lekker nietsen…vanmiddag mss wel ff met mn vriendinnetje kletsen :wub:
Tot straks!!!

Goedemorgen allen
Ik ook weer van de partij…
Seray…alles komt goed
Mierre…je klinkt een stuk beter, kogel echt door de kerk
Marion…wens J. veel succes bij het voetballen, onze kanjer
Beps…geen kater???
Toos…verjaardag achter de rug, nu de troep opruimen??
Roanna…beterschap met de race…en die akelige aambeien…succes meis, vergeet niet veel water te drinken he.

by the way…ww doet heel gek, heb hele kleine lettertjes en mijn berichtje ziet er nu niet uit zo als ik het nu typ, alles zit bovenop elkaar, hebben jullie hier ook last van.

kijk dat is al beter, de boel maar weer opnieuw opgestart, nu zie ik tenminste wat ik doe.

zo ik ga er weer vantussen, lekker zaterdag, mijn favorite dag van de week, lekker relaxed…lekker rommelen…hubs heeft zo bardienst bij de tennisclub…ikke dus remie, ff lekker shoppen ofzo. ik zie wel.

jeetje deel 60 al , jullie gaan wel snel, zullen jullie rond nieuw jaar al bij deel 100 zijn? haha:tongue:

@Missmariska: Geen idee, wss wel… We zijn niet voor niets het populairste forum!!

@Viva: Lekker rommelen. Ikke ook. Boodschapjes inhuis, hubbie gaat de auto van binnen en buiten goed doen, en dan voorslapen(Nachtdienst) en ikke wat met de Wii, de compie en verder NIETSEN!!!

Tot straks
:dag:

Goedemorgen dames.

@ep: Wat lees ik? Lekker doorgezakt (nouja) gisteravond? :smiley:

Ik denk inderdaad dat we vandaag wel weer gaan bevallen toch? Ik ben er klaar voor. Heb toch al Sper** in huis dus drukken/persen maar.

@Viva: Aan het remi zijn? Ah, zielig!!! :vak02:

Nou, zo te zien zit ik ook Remi te wezen hier. :ninja: Kom straks nog wel ff terug. Ga me eigen maar eerst ff opknappen dan.

Laters :dag:

Ik heb gebrunched… nu lekker ontspannen. Mijn dagje!!

goedemorgen( nog net)

beppie- lekker geslapen…dat is fijn en niet zo vroeg wakker

viva - helemaal alleen, maar misschien lekker shoppen:D

roanna- hoe gaat het met de race?

Ik net wakker ff rustig aan doen, dan verder dozen uitpakken…hopelijk voor de laatste keer voorlopig:)

Weer terug van het veld, dik verloren van de nummer 1 uit de poule. Ze hebben de zwaarste tegenstanders gehad nu, de laatste 3 wedstrijden weer volop kansen.

@Beps
Goed slaapmutsje dus die borreltjes …

@Viva
Lekker toch een dagje helemaal voor jezelf, niets moet … alles mag!

@Mariska
Ja, we zitten niet bepaald stil hier he :smiley:

@Roanna
Beginnen de medicijnen al te werken?

@Seray
Druk bezig met uitpakken, en langzaamaan wordt het steeds meer jou plekje.

@ marion- balen dat jullie verloren hebben ,maar tegen de zwaarste tegenstanders, dan doe je er weinig aan, op naar de laatste 3 wedstrijden!