@SERAY!!! Mooi dat je er bent.,…
@Hans: Hoe en wat moet ik/ moeten wij ons voorstellen van een cam erbij… Voor wat, elkaar te zien ofzo?? Vertel voor ik mn mening geef please!!!
@SERAY!!! Mooi dat je er bent.,…
@Hans: Hoe en wat moet ik/ moeten wij ons voorstellen van een cam erbij… Voor wat, elkaar te zien ofzo?? Vertel voor ik mn mening geef please!!!
Hallo Hans.
Omdat ik nu toch online ben, zal ik als eerste mijn mening even geven.
Ik zeg heel eerlijk, voor mij hoeft dat niet zo nodig. De meesten op dit topic, kennen elkaar toch al van gezicht door de meetings en ontmoetingen daarbuiten.
Ik vind dit meer voor als je op MSN met elkaar aan het chatten bent. Dan kan een cam soms handig zijn, maar ook niet noodzakelijk.
Maargoed, dit is mijn mening. Van mij mag het hoor, maar het hoeft voor mij dus niet!
Oh… ik ben de 2e. Hi, hi. :unibrow:
Zo dat was ff wat terug lezen en dat ging dus ook nog eens langzamer omdat askim op msn zit, dus ben ook al weer veel vergeten, dus mijn excuses
@ viva - wat een gedoe op je werk, veel succes en sterkte ermee:kus:
@ roanna- fijn dat de uitslagen van je broer zo goed zijn dat hij chemo en zo hoeft. jij sterkte met de race hoop dat het snel over is! beterschap:kus:
@ toos- een beetje laat maar kan nog net: gefeliciteerd met je dochter
@ beppie- wat lekker dat je vriendinnetje snel thuis komt en dat je haar fijn kan ophalen, super zeg!
@ allemaal alles wat ik ben vergeten sorry, ipv daarvan een dikke :kus:
@ hans- zoals beppie zegt, wat houdt het in? wat moeten we er ons bij voorstellen?
Cris: 8 november - weekendje Dublin:IRELAND:
Bloem: 10 november- Nederland(via Duitsland)
WW: 18 november - MEETING!!
**Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+ vriendin, Filiz , Seray , Trl??, Bloem, Hans : 18 november -Utrecht
**Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: marmarisr
art - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Zo het lijstje. Moest diep zoeken dat wel!!! Maar heb het gevonden. Kimbo weggehaald, omdat ze zei niet meer langs te komen, en dus Cris bovenaan!!!
Ik durf het bijna niet te vertellen, zit/lig ik heerlijk met onze zwarte kat op schoot, tv te kijken(ranking the stars)val ik in slaap…
Maar iig ben ik daardoor nu nog lekker wakker. Logeerpuber ook binnen, nog ff een borreltje met elkaar en dan te bed…
Tot morgen
:dag: :slapen: :kus: :dag:
@toos: van harte met je dochter
Pc vanavond weer ok, wel mee gehad naar werk maar konden vandaag niet echt iets doen wss gaat zusje er de komende dagen nr kijken
@ beppie - welterusten!
@ linda- wat een gedoe met de pc, fijn dat ie het vanavond weer doet, hopelijk doet de pc snel weer de hele tijd naar behoren!
@Roanna
Arme meid, dacht je er bijna vanaf te zijn begint het weer. Hopelijk helpen de anti-dia en de sper**. Beterschap in ieder geval.
@Seray
Super dat je weer internet hebt, kan je weer gezellig mee aan de babbel hier.
@Hans
Vind het ook niet zo belangrijk om te zien met wie ik klets. Belangrijkste is dat we het gezellig hebben met elkaar.
@Linda
In ieder geval doe je computer vanavond wat ie moet doen. Hopelijk blijft het zo.
@ marion- idd, miste jullie al:D. Hoe was de verjaardag, gezellig gehad? en hoe gaat het met je pols?
Verjaardag was gezellig! Pols gaat wel weer, moet zeggen dat ik het nog steeds rustig aan doe.
Hoe gaat het met jou? Lukt het een beetje in je uppie?
@Seray: En het werk, hoe was/is dat of ben je nog niet begonnen?
En nu het bed in … truste allemaal en tot morgen :kus:!!!
Hihi, zit aan een borrel, redelijk grote rode konen… en een btje giegellig… lekker drambuei jammmmiiieeee!!! Maar het slaat zo in als een bomm
@ marion - fijn dat de pols ietsjes beter gaat, met mij gaat het redelijk, gaat goedkomen in mijn eentje:) welterusten
@ beppie- heb nog geen nieuwe fulltime baan, alleen mijn bijbanen, begin zondag bij het glredme
@ beppie- ook wel eens lekker een borrel:D en je bent toch thuis dus geeft het toch niks dat het inslaat als een bom, je kan straks zo je bedje inrollen;)
@Beps
Zal jij lekker slapen vannacht … of niet ![]()
@Seray
Tuurlijk gaat het goed komen met je!!!
En nu naar boven anders zit ik over een uur nog hier.
Marion- doei!:dag: