TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Ik heb er ook nog liggen volgens mij, egypte, israel en jordanie. Van Isr*pa

En toen was ze weg, want de politie kwam eraan. :biggrin:

@Toos: O zo ja. Nou gelukkig maar dan dat het nog met een sisser afgelopen is. Dan zit er nu toch eindelijk schot in he? Fijn hoor!

Wij eten stamppot boerenkool, wat inmiddels op het gas staat.

@Roanna: Was wel een opluchting ja, het wordt ons niet bepaald makkelijk gemaakt. Maar goed, eind is in zicht. Ze kan nu weinig meer doen

Lekkerrrrrrrrr Boerenkool

Ga er weer van tussen, alles klaar maken. Kom vanavond nog wel effies langs.
Eet smakelijk voor straks
:dag::dag:

Precies Toos. Eindelijk rust, nouja na je gedane werk dan, want er staat natuurlijk nog het een en ander te wachten, maar daar kom je ook wel door. :kus:

Ik ga ook even verder met stampen. Ha, ha.

Eet smakelijk allemaal voor zo en een fijne avond nog. :dag:

Ja we zijn er nog niet. Woensdag komt er een opkoper kijken en de 17de ruimen het huis verder leeg. 3 december naar de notaris, dan is dat afgesloten. Weekend van 8 december gaan we naar noorwegen om de as uit te strooien en dan is het echt over. Heb trouwens met mn broer afgesproken dat we na het tekenen de dorpskroeg induiken en flink ging doorzakken

@Roanna: Goed stampen en eet ze voor zo:kus:
:dag:

@Toos: Nemen jullie dan wel een taxi naar huis hihihi…

De avond van de stamppot, wij hadden andijviestamp…jammie met spekkies en vlees(krokante kipschintzel!)

EN NU
WEEKEND!!!

Zijn wij weer een uitzondering vanavond … wij hadden kofta.

En nu even optutten, moeten naar de verjaardag van onze buurjongen.

@Marion: Veel plezier…en jij kan wel doorzakken, want jou kunnen ze dan naar huis rollen (Hihi)

Vanavond weer ranking the stars…:crybaby: van het lachen!!!(ned 3 20,25)

Ik ook boerenkool :smiley:

Goedenavond.

Oh meiden, ik heb weer te vroeg gejuigd. Ben weeeeerrrr aan de race en niet zo’n klein beetje ook. Verschrikkelijk en dan ook nog die aambeien erbij.

Ik heb mijn manneke net ff naar het winkelcentrum gestuurd, om anti-dia en Sper** te halen, want dit hou ik niet vol zo. :crybaby:

Ik heb trouwens wel heel lekker gesmuld ook van de boerenkool net als jij MK. Maar daarna…lopen, lopen, lopen… :arrow::arrow:

@Roanna: Anti-di en Sma??? :lol: Of Sti :lol:
Sterkte meis, en als het te lang duurt dan toch langs de HA!!!

Goedenavond allemaal

Ik vanuit mijn nieuwe kamer met internet:D ga ff bijlezen van de afgelopen 2 dagen!

Ik heb net al zo’n anti-dia ingenomen en ben ff met Sper** aan de gang geweest, dus even afwachten nu. Ik heb nog steeds weer dat gerommel in die darmen.

Ik heb eigenlijk een beetje een idee, waar ik het van kan hebben. Weet het niet zeker hoor, maar ik gebruik al een paar weken als toetje die Vit*lin** zonder suiker en vet en daar val ik ook van af. Maar ik was er nog niet van aan de dia, zeg maar.

Misschien moet ik daar maar eens mee stoppen, want ik hoef helemaal niet af te vallen. :smirk: Tenminste, dat is niet mijn streven. Vanaf morgen ga ik daar maar mee stoppen en ga weer over op het bakje vanillevla.

En anders inderdaad ff naar de HA, maar ik denk dat dat niet nodig zal zijn.

Hey Seray.

Gaaf zeg! Welkom terug dan. :wink:

Dames,

Heb het idee opgegooid bij Jeroen om een webcam te koppelen aan dit topic,een soort camschat,graag jullie mening.

Of het haalbaar is een 2e,maar hoor graag hoe jullie er over denken;vinden jullie het niks dan kap ik het af,

Groetjes,

Hans