TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Kom even aanwippen. Namens dochter bedankt voor de felicitaties. Niet veel bijzonders gedaan vandaag, vanmiddag fondueset gekocht. Gaan we strakkies uitproberen.

@Bloem: Lijkt me ook een mooie reis. Zijn al eens in Eilat geweest, was echt leuk daar.
@Beps: Weekend!!!

@Bloem: Nu begrijp ik wel dat je niet tè lang wilt wachten met beslissen. Beperkt aantal plaatsen nog dus … tja. Ziet er heel mooi uit, zo te zien. :thumbsup:

Dan weet ik ook even niet wat ik zou doen, als ik JOU was. Dilemma dus!

Ja, offcourse heb er wel een lege ingedaan. :smiley: Zelfs ook een volle! :unibrow:

@Bloem
Je weet dat ik Egypte helemaal geweldig vond dus deze reis ook. Heb heel snel gekeken, dus niet vergeleken met de andere reizen die ze bieden. Zag er goed uit hoor, miste alleen Abu Simbel en dat zou ik dus niet willen missen. Zou dat er dus bij doen als het mogelijk is. Maar dat ben ik … en het is jou reis.

@ roanna… tis wat… 2 van die computernerds… :unibrow:
@ toos, wel een leuke dag dan?? en strax lekker fonduen… is dat met kaas? of met chocolade??

@ marion… tja, ikke weet er dus nix van
was daar onmisbaar aan dan??

@Toos
Word smullen bij jullie vanavond … veel plezier!

Rustig dagje vandaag, dochter moest werken vandaag. Gaan bouillonfonduen

Hai Toos! Alles onder controle daar aan zee? :zon:

Mmmm… lekker fonduen dus.

heb ikke dus nog nooit gedaan…
maar ja… ikke ben meer van de gourmet zeg maar :smiley:

Ook goed nieuws vandaag, kopers en wij zijn accoord gegaan met het voorlopige koopcontract. Wordt volgende week getekend en is het echt definitief. Hadden het contract van de week gekregen en je raad het al, zuslief zei van niet en kon dus niet accoord gaan. Vanmiddag belde de makelaar, ze had gebeld en had het ook binnen maar moest even nadenken of ze wel accoord wilde gaan. Grrrrrrrrrr

@Roanna: Alles goed hier aan de kust, de zeeuwse kust. En bij jou??
@Bloem: Was ook meer van de gourmet, maar paar weken geleden bij mn broer en schoonzus gefonduet en was echt lekker. En het stinkt niet zo in huis

Zijn de tempels die door Unesco verplaatst zijn omdat ze dreigden te verdrinken in het Nassermeer. Een serie enorme zittende beelden. Vind ik dus heeeel mooi om te zien.

Oh Toos, da’s nog eens goed nieuws. :thumbsup: Maar wat nu dan als je zus niet akkoord gaat dan?

@Bloem: Hadden nu ook gekeken naar israel en excursies naar jordanie, maar het wordt toch waarschijnlijk mexico

Ze is inmiddels accoord, als ze dat niet gedaan had, hadden we het met een kort geding af moeten dwingen

@ marion, die kun je facultatief bijboeken

@ toos, ga d;'r heen en ga es ff een hartig woordje met zusjelief spreken!! laat haar dan verder alles afhandelen!!

nou ja, ikke moet nu gaan
want deze tent moet dicht en de politie komt eraan… zeggen ze
ikke ga lekker in de airco liggen, alleen met mn boekje en lekker rustig
morgen boottocht, hopelijk schijnt de zon

dus allemaal een prettig weekend
@ beps, ik bel je morgenavond, dus bij jou halverwege de middag/ begin avond??

:dag:

@Bloem: Fijne avond en veel plezier bij de boottocht morgen

Trouwens, weet niet of je een reisgids mee wil. Heb er eentje van Egypte dus als je hem wil lenen dan roep je maar, neem ik hem wel mee naar de meeting.

@Bloem
Veel plezier morgen op de boot!