@ roanna, succes met kopieren… hebbie wel een leeg cd’tje erin gedaan…???
waarom zou ik hier niet al kunnen beslissen dan? zit hier net zo lang achter internet als thuis… dus what’s the differance… :tssk: nou ja, jullie zullen wel gelijk hebben ofzo… i dunno…
Nee nu heb je Blubbie en ander gezeur, janken om een mooi verhaal.
Ga lekker in Lelystad zitten, en dan is daar NIEMAND thuis, lekker met je laptopje…
(HAHAAHAH)
Denk er nog even rustig over en maak de beslissing in Nederland. Te weinig tijd? Je bent zo vrij als een vogeltje! Een week later vertrekken maakt toch niet zoveel verschil. Het was een zware reis voor je, ook veel last van je darmen gehad. Zou eerst even lekker bijkomen hier en de boel in je buik wat tot rust laten komen want je kan donderop zeggen dat die in Egypte weer op gaat spelen … Montezuma’s revenche noemen ze het geloof ik daar. Zou zo jammer zijn als dat weer een domper op je reis zou zetten.
jaja…
pfffff
weet het niet
heb het idee dat ik snel moet beslissen!! maar ja… das vast meer mn ongeduld dan mn eigen gevoel ofzo?? (ongeduld is ook een gevoel toch??)
enneuhm… hebbie al een hondje dan? dat je oppas nodig hebt
@ marion, nee vertrekdatum staat min of meer vast… die reizen vertrekken natuurlijk maar een paar x per jaar en had al moeite om iets te vinden wat in mn planning past…
en van montezuma heb ik nog nooit gehoord… wel van murphy en zn vriendjes en familie…
@ beps… helas!! schoonmaken daar doe ik niet aan dat weet je… koken vooruit, gezeldschapsdame… okey… maar schoonmaken… daar hebben we viva en d’r bijtjes voor :unibrow:
@ marion, nee helaas… dat doen ze dus niet…
heb er nu 1 op het oog voor 22 nov…
zou het liefste egypte en jordanie doen, maar die vertrekken allemaal 22 DEC en dat zie ik gewoon helemaal niet zitten, kerst, verjaardag en oud en nieuw enzo…