jaja
ben er nog
bleef idd hangen
wilde iets zeggen over sandwiches en boottochten enzo
maar laaa maaa
@ viva, gaat over een jonge vrouw, die door haar ALLER beste vriendin en verloofde is bedrogen, resultaat is een dochtertje…
maar als vriendin dood gaat aan leukemie (JANKEN!!) wordt zij gevraagd voor het meisje te zorgen…
ben nu bij hoofdstuk 13 en het is :crybaby:
maar wel mooi natuurlijk… ff denken… my best friends little girl heet het geloof ik
iemand trouwens een tip hoe ik mn ouders ga vertellen dat ik waarschijnlijk de 22e nov weer weg ben voor een maand? en dat ik ALLEEN op een rondreis ga van 15 dg met djoser door egypte en dan ALLEEN doorreis naar jordanie en daar rondreis en dan mn vriendin in jerusalem ga opzoeken en vanuit tel aviv weer naar huis vlieg
:paranoid: iemand enig idee??
ik ben een kei in dit doort plannen bedenken… maar dan andere mensen overtuigen dat het gaaf/ cool/ goedkoop/ te doen/ niet eng is…:delete:
@Bloem: Een echte tip heb ik niet, maar ik zou gewoon zeggen tegen pa en ma:
Ik kom nu even thuis, maar ben van plan om vanaf de 22e november nog een reis ALLEEN te maken naar … nouja, waar je heen wil dus.
Ik neem aan, dat hun jou karakter wel zo’n beetje kennen, weten hoe jij bent enzo, dus ik denk dat zij het best leuk / cool/ gaaf voor je zullen vinden.
Kijk, je gaat dan wel in je eentje weg om die reis te maken, maar je zult ongetwijfeld reizigers onderweg tegenkomen, die hetzelfde doen als jij.
Dus als ik jou was…zeker doen. Lijkt mij ook echt de moeite waard. :zon:
ikke ben er weer
pizza salami erg jammie
en tja… ga ik het doen??
twijfel zelf nog een beetje… misschien moet ik eerst ff naar NL en daar rustig nadenken, maar dan heb ik te weinig tijd, dus kan beter nu beslissen… of niet…
weet het niet…
ik ben een kei in het maken/ nemen van IRRATIONELE beslissingen/ plannen…
heb tijd zat om me helemaal suf na te denken…
dat is als er niemand irritante opmerkingen zit te maken, de tv keihard aanstaat of ik anders gestoord word in mn luchtbel genaamd bloemmie…
maa goed… das een heel ander verhaal :tssk:
Dat ben ik wel met Bep eens. Je kunt wel nu al denken wat je zou willen gaan doen, maar zou het toch in Nederland pas echt beslissen.
Maar het idee vind ik gaaf/cool enz, enz.
Nou dames, ik moet ff voor mien manneke paar cd,s branden, dus ga me daar nu even mee bezig houden.
Is ook wel nodig dat ik ff moet helpen hier! Hij wou de hoesjes kopieeren, zet hij de hele handel aan (printer) doet hij er geen papier in, dus dat ding op tilt.
@ Bloem: alvast weltrusten voor zo en een fijn weekend nog.