TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Beps,maandag of dınsdag krıjgt askım zıjn paspoort thuıs gestuurd en dan zıen we of het vısum erın zıt…afwachten dus.
wanneer komt bloem terug,dus ze heeft er wel een goed gevoel bıj en gaat weer nıeuwe plannen maken lekker

ık ben er weer vandaag

doeı allemaal en nog even blıjven duımen dus

@TRL: Zij komt volgende week naar huis, zaterdag… Wij halen haar op uit Dusseldorf en dan zondag gaat zij naar haar ouders. Ze voelt zich er verder prima onder!

Nog 1 uur en dan ETEN!!)

Weer zo’n rust hier… Is iedereen al in de weekendstand ofzo???
:retard: :retard:

Nee Beps…niet weekendstand maar druk

Met poetsen zeker…

hihihi…klaar … lekker douchen en nog 2 wasje wegstrijken…en ik heb weekend…

ja…Beps volgende week komt er ook niet veel van…maandag, dinsdag, woensdag, werken, donderdag de hele dag naar een bijeenkomst in utrecht…de hele dag…vrijdag de boel doen, en boodschappen halen…zaterdag de hele dag naar gelderland…voor mijn oma…en ook nog op visite in apeldoorn naar kennissen, die we van de zomer in alanya zijn tegengekomen…ff een bakkie doen en bijkletsen…gezellie, dus…maar niet echt tijd om alles te doen wat ik normaal doe. Dus nu maar alles gedaan…

maar voor vandaag ben ik uitgepoetst…lekker badderen, en wat aan mezelf doen, ik lijk wel een landloper, met mijn haren op zolder, dus lekker opknappen, en dan straks met dochterlief ff een bakkie doen in het winkelcentrum, eigenlijk iedere vrijdag vaste prik.

He Bloemmie…je bent er weer…uitgezond voor vandaag…

ja zoiets ja
tis al 2 uur donker hiero
helemaal opgezogen in een onwijs mooi (janken!) boek…

anyway
wat ik wilde zeggen… wie had het gisteren over malta…? :unibrow:

@ toos gefeliciteerd met je dochter
@ roanna, goed nieuws van je broer!! :thumbsup: hoe is het met het gerommel in je buik??

Hallo , ik ben er ook nog wel, maar ben ook net klaar met poetsen en moet nu zelf nog badderen. Heb meteen even een kledingkast uitgemest. Wij kregen gister zo’n zak van een goed doel, voor kleding inzameling. Nou, bijna een zak vol, alleen al van mij. Ja, dat moet zo nu en dan toch ook gebeuren en als ze dan met zo’n zak komen, heb ik meteen weer even een reden om uit te pakken. :biggrin:

@Viva: Ben je een heel weekend dan in Gelderland? Je hebt dat etentje van je Oma toch de 11e? Ga je zaterdag dan al naar Gelderland? (A’doorn)

@ roanna en een heeeeel goed excuus om je kledingkast weer aan te vullen :unibrow:

@Bloem:
Hey Bloem: Bedankt :thumbsup: .

Ja, gelukkig wel. Alles is bijna weer als normaal. Heb sinds vannacht ook bijna geen :storm: in de darmen, dus …

Geniet nog ff daar he!! :wereld:

enneuhm viva :finger: dacht je nu echt dat beps me in zou kunnen halen??

@ roanna, das goed om te horen, ff flink veel vezels eten en het onweer is weer over…

Ik ga ff badderen. Het is nu 13.13 uur. Mooie tijd he? Normaal zit ik dan nog op het werk, maar vandaag ff lekker nie.

Lees zo weer mee en of verder.

Laterssssssss :dag:

Doe ik en bedankt voor je tips. :thumbsup:

poedel ze!!

ASKIMMMM

Ik ben net terug van lunch, broodje ZALMMMM lekker 2 op!!