Is mooi toch, kom je in ieder geval de dag goed door.
Pcies…nu eerst werken plassen en nieuwe thee halen!
Tot zo
:dag:
Goedemorgen allemaal,
hoe gaat het daar kan ıemand een updateje geven terug lezen ıs geen doen veelte veel.Jullıe hebben er lekker oplos gekletst
Ok weinig gebeurt
Bloem komt naar huis, we meetne op de 18de
De broer van Roanna is weer thuis, en het lijkt allemaal goed te gaan
Bloem naar huıs…heeft ze geen zın meer??? Daar sta ık wel van te kıjken zeg
Goedemorgen dames.
Ik ben er wel Marion. Hoef zelfs vandaag een keer niet te werken, dus lekker een half uurtje langer in bed gelegen. :nod: Zit nu zelfs nog in pyama met een lekker bakkie hier achter de pc. Ochtendkrant al uit.
@TRL: Hallo meisje. Hoe gaat tie daar verder? Vermaak je je nog daar? Zal best wel he? Ja, als je elkaar al een tijd niet hebt gezien, heb je best veel “bij te babbelen” he? Dan gaat de tijd zo snel. Geniet er nog lekker even van. Hoe is het weer in Kusa? Is het nog een beetje te doen daar?
@Viva: Weer aan de poets en sop? Ga ik zo ook ff doen. Ik denk niet zo rigoreus als jou Viva, want ach, met z’n tweetjes wordt het hier niet zo snel vuil. Maarja, af en toe moet er wel wat gedaan worden he! :unibrow:
@Bep: Jij lekker vandaag weer een goed plekje en ook nog een gezellige collega, dus jij zit wel goed vandaag. Hi, hi, Cyn naar Malta.
@Toos: Van harte gefeliciteerd met je dochter :king: en jullie allen een hele fijne dag gewenst. Laat jullie humeur niet verpesten door die zus van je. Maak er maar een leuke dag van. ![]()
Roanna,ja vermaak me hıer wel hahaha.het weer ıs goed voor de tıjd van het jaar graadje of 20 maar wel bewolkt vandaag.
goede morgen dames…!!
ik ben zoo moe!!
gister niks bijgelezen…
@cyn…ik ben te laat…sorry…maar ik wens je alsnog heel veel plezier innuhhh…ja malya dus;)
@TRL…nog 3 dagjes!!
@toos…'t schiet maar niet op met die zus van je he…
@roanna…wat fijn dat je broer thuis is!!
@beps/marion/viva…ik weet het niet meer maar een dikke X voor jullie…!!
sorry rest ook allemaa vergeten…tot strals of tot morgen…
iedereen een fijne dag!!
Pfff ben alvast voor een terug tıcket aan het kıjken maar wat een gezoek zeg Wıl eıgenlıjk de 7de terug maar nog nıks kunnen vınden
@trl
Ben je weer terug in Kusadasi?
@toos
Gefeliciteerd met je dochter.
@roanna
Geniet van je vrije dag.
@viva
Succes met poetsen.
Mk, ja ben weer terug ın kusadası wachten hıer op aşkım zıjn paspoort.
zo ben ik ook weer even…
Toos…gefeliciteerd met je dochter, stom gisteren nog gelezen, nu weer vergeten…ik schaam me diep
Ik lekker even aan de koffie, moet alleen beneden alles nog doen, maar boven is het helemaal glad…alle bedjes verschoond, wasjes draaien, en alles gepoetst…dus nu hier beneden nog even
Nou, dan ga ik nu even boven beginnen met poetsen. :unibrow: :finger:
Lekker weer alles fris en fruitig daar bij jou in huis he Viva?
Iedereen werkse nog en TRL… jij nog ff genieten van je vakantie.
Tot latersssssss :dag:
@toos…gefeliciteerd met je dochter…!!
@Roanna
Och helemaal vergeten, je had een vrije dag vandaag.
@TRL
Jammer dat het bewolkt is maar alles beter dan regen toch? Succes met het ticket, wanneer moet je uiterlijk terug zijn in Holland?
@MK
Weer aan het werk vandaag?
@Viva
Wat ben je toch weer snel vandaag, net de witte tornado die door het huis heen raast.
@Filiz
Jij ook een fijne dag :kus:
Marıon,ıdd alles beter dan regen.Ik zou de 12de weer begınnen op me werk,dus heb nog wel even,maar als we het vısum hebben wıllen we snel naar nederland.
Verliep alles wel goed bij het consulaat?
Oeps, vergeten de kaarsjes mee te nemen voor vandaag …
http://www.ijd.be/abcgeloof/afbeeldingen/bidden/kaarsjes-potjes.jpg
Aşkım ıs er een half uur geweest,ze vroegen of hıj al eens eerder buıten turkıje ıs geweest en hoelang we elkaar al kenden…en toen wılde ze de papıeren hebben.paspoort wordt naar zıjn huıs gestuurd
@TRl: spannend hoor… Maar wanneer hoor je nu hoe en wat>???
Bloemmie heeft gewoon gedaan wat ze wilde, en nu is de koek voor deze reis op, keuze was doorgaan en geld op en niet verder kunnen reizen. nu naar huis, geld over en mss nog werken om aan te vullen, en weer een nieuwe reis plannen… Zij heeft voor het laatste gekozen…
DRUKKKKK
@trl
Spannende dagen, ik hoop zo dat het lukt!
@marion
Ja ik ben nu aan het werk, heb nu pauze, ga zo naar huis.