TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Weltrusten iedereen. Tot morgen weer. :dag:

@Linda: Ik zie dat je ook nog online bent. Je MSN doet het nog steeds niet goed he?

@roanna: je had t dus al in de gaten, blijkbaar moet ik elke dag de zogenaamde cookies verwijderen daarna gaat t wel weer goed heb er alleen niet veel zin in elke dag te doen zeg maar maar zit blijkbaar niet anders op

@roanna: ging weer mis neem pc morgen maar mee naar mijn werk

Oke Linda. Dat kun je denk ik beter doen.

Voor zo alvast weltrusten. :dag:

Kom nog even aanwippen voor jullie het :idea: uitdoen.
@Roanna: Goed nieuws voor je broer :thumbsup::thumbsup: gelukkig maar.

Ik ben de rest even kwijt, maar luf joe oll:kus:

@Toos: Ook nog ff online? Je zal wel moe zijn van je crocken he?

Ik wil ook al de hele tijd naar boven, maar wou eerst nog even Limewi** installeren en op zich is me dat ook gelukt, maar er komt geen geluid uit. Ha,ha. Heb ik er ook niet zoveel aan. Ik zal wel weer iets verkeerds doen. Wacht wel ff tot de zoon een keer hier is, kan die even helpen.

Weltrusten :slapen:

Slaap lekker, ga ik ook zo doen:slapen::slapen:. Heb het best weer gehad. Vandaag hoop geouweh**r gehad met zuslief, maar dat vertel ik nog wel.

Spaarlampje staat aan, licht moet nog wel uit.

He bah wat vervelend nou weer Toos. Houd het dan nooit op met die zus van je? Maargoed, vertel dat maar ff een andere keer. Nu al veel te laat voor jou en mij. :wink:

Ik doe het lampje wel uit. Weet je wat, laat ik dat spaarlampje nog wel even aan. Je weet maar nooit! :unibrow:

Weltrusten Toos. Groetjes thuus hoor! :dag::kus:

:idea: Zo meiden :idea:

Om 3.30 sms: Cyn gaat naar Malta :unibrow: Ben benieuwd…

@Toos: Wat een ge**ik weer,… Nog ff op je lip bijten en dan is het over. Dan spreek je ze nooit meer(sprak zij uit ervaring na het overlijden van mn schoonmoeder…alleen jij krijgt nog “iets” uit de erfenis, mn man NIETS!)

@Roanna: Ik was ALLANG niet meer online, maar hubbie zat achter de compie. Net voor ik naar boven liep, nog ff snel gekeken(hoezo verslaafd. Wat mn leven is…je zou zeggen WW…) en toen is hubbie erachter gaan zitten. Dan LIJKT het of ik nog online ben!

Nu zo eerst ff douchen, en dan weer TE WERK…PFFF GEEN ZIN…MAAR… volgende week…maar 3 daagjes…
Tot straks
:dag:

Goedemorgen meisjes.

Beps…zet hem op nog maar 1 dag en dan is het weekend.
Toos…tjonge die zus van jou geeft je grijze haren…laat haar in haar sop gaar koken.
Cyn…Malta hihihi, gisteren had ik het er nog over.
Roanna…sorry helemaal over het bericht van je broer heen gelezen…gelukkig dat ze alles weg hebben kunnen halen. Veel beterschap toe gewenst voor hem, en dat hij het nu maar achter de rug mag hebben.

ach en erfenissen, mijn hubs heeft van zijn vader nog geen zakdoek, mijn schoonmoeder leeft nog maar die heeft een testament waarin zij alles aan haar oudste zoon heeft nagelaten, dit kan natuurlijk niet, maar als ze haar ogen sluit, we doen er niets mee. Mijn zwager mag het allemaal hebben.

Schoonzus weer uit het ziekenhuis, gaat redelijk met haar knie.

Ik vandaag dus nu echt aan de rommel in huis…de douche staat al vanaf gisteravond in de antikalkmiddel…dus die is straks weer helemaal spik en span…

Zo ik ruik weer fris :hihi:
@Viva: Sop ze…ik werk liever :unibrow: ! En laat hubbie het poetswerk doen hihi!!!

Laatste weekend rust voordat mn weekenden bezet worden door Wereldwijven!!! Heerlijk!! (al is er natuurlijk wel weer een puber!)
Zo de kleurtjes, geurtjes en schoentjes en WW(Weg Wezen)
:dag: Tot straks (hoop ik) :dag:

Beps werkse…maak er wat van…
Ikke ben weg…doei doei

Goede morgen …

Cyn naar Malta, grappig dat Bloem het daar gisteren nog over had. Nou ja, smaken verschillen en misschien vindt Cyn het wel mooi.

@Toos
Jeetje … houdt die e**er van een zus dan nooit eens op.

@Beps
Super dat je Bloemmie op gaat halen in Dusseldorf, heb je het spandoek al klaar?

@Viva
Al druk aan de sop? Gaat ie weer een beetje nu?

Malta … hier loopt Cyn dus rond het weekend

http://jufnaomi.web-log.nl/weblog/images/malta.jpg

Niet verkeerd voor een studiereis toch?

@Marion: Geen spandoek, maar een paar HEEEEL lange armen om haar dood te knuffelen… hihihi!!
En die Cyn… echt de volgende keer sms haar wakker en als dat niet lukt dan bel ik of rijd erheen. PFFF(hihi geintje, lekker hoor, zo als extraatje!)

Zo ikke naar het werk, nog 9 uur dan thuis en WEEKEND!!!

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: nog even op wereldreis …

http://www.buitengewoonreizen.nl/images/thailand9.jpg

Thailand

@Beps
Zal Hello-Goodbye even naar Dusseldorf sturen, gaat vast een mooie uitzending worden dan. Of ik ga zelf ergens stiekem in een hoekje staan filmen, krijgen jullie het met de meeting te zien ;). Beps helemaal zenuwachtig dribbelend in de aankomsthal in afwachting van het vliegtuig. Bloem springend achter het raam als ze wacht op haar backpack. En dan … zie het al helemaal voor me.

Wat is het stil hier zeg … waar is iedereen? Viva druk aan de sop, Beps een foute plek vandaag, Toos aan het shoppen voor de verjaardag, Kaylo aan het relaxen in de Ardennen, Cyn maakt Malta onveilig en Roanna al naar het werk?

@Toos
Gefeliciteerd met je dochter!!! Maak er een fijne dag van samen.

Ik ben op het werk. En redelijk plekje maar wel naast die gezellige collega, waardoor ik er wel ben, maar minder snel reageer!