TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

Meestal heb ik van die nette laarzen, dit zijn van die stoere met een veter aan de zijkant, en een gesp op je wreef…lekker van die platbodems waar je op naar keulen kan, en waarbij je ook je nek niet breekt als het glad is.

Ik hoop dat je wat vind op maandag, hier zijn op maandagochtend de winkels gesloten…en sommige de hele dag…schiet niet echt op.

Ik vind het altijd een drama om iets leuks te vinden, als je wat nodig hebt, vind je niets, en als je niet nodig hebt hangt er vanalles wat leuk is…Zo heb ik toen we 25 jaar getrouwd waren, geloof ik al 8 maanden van te voren iets gekocht, gewoon omdat ik er tegenaan liep…Als ik het had moeten zoeken op het moment zelf dan had ik echt niets gehad.

@ apr08- lunchse en fijn weekend verder

@ viva- handig, laarzen waarmee je als het straks glad is ook nog normaal op straat kan lopen!

is vaak zo, als je ergens naar op zoek bent vind je het niet:)

Toen mijn zoon trouwde heb ik mijn pak gekocht in januari hij trouwde in juli…hihihi…bij Edgr Vs…mega duur maar wel mooi, en het was toen in de opruiming, want als dat niet zo was geweest, had ik heel hard voorbij gelopen een pak van 800 euro, nou never nooit niet…nu was ik 150 kwijt, dat scheelt nog ff.

Seray ik kan daar gif op innemen ik moet niet te lang wachten als ik wat moet hebben voor een speciale gelegenheid…ja met maat 36 kan je overal terecht maar ik met mijn maat 46 lukt dat niet hoor…

@Apr08: Fijn weekend.
@Viva: Ben benieuwd naar je laarzen.
@Marion: Had niet echt veel gedronken, 3 glazen wijn, maar toch zoals Beps zegt, lekker vettig. Dus vandaag geen alcohol voor mij

@Viva
Wat een schat ben je toch … zo’n mooie schoen voor J., ook je eigen laarzen klinken super!!

@Apr
Gaat vast goed komen met je kleren! Ben benieuwd wat het gaat worden.
Voor straks … werk ze!!!

enne de speciale grote maten winkels, daar pas ik dus echt niets he…allemaal veel te groot en veel te lang…ben ik echt een moeka, als ik dat aan trek, ik hang er net tussenin…confectie maat 46 is goed…in de grote maten winkel maat s is veel te groot.

Marion J. heeft het verdient…zeg dat maar tegen hem.

zo je pak was dan goed afgeprijsd, 150 euro is een stuk beter te doen dan 800 euro!

Nee idd dat is lastiger dan, maar ook maat 38/40 is ook lastig dingen te vinden want de leuke dingen zijn vaak snel weg en hou je alleen de ieniemienie dingen over

kom op meiden wie opent straks het nieuwe deel…ikke???

kan mijn schoondochter wel aan die heeft maatje 34…zo rank…nou ik was geloof ik 6 toen ik die maat had hihihihi

Dat is ook zo, in de kleine maten is er altijd wel wat leuks. Paar jaar geleden had ik ook een maat 42 en kon moeilijk slagen. Heb nu een kleine maat en bijna nooit problemen om wat te vinden

viva - wat een gedoe dan, dus het is echt zoeken voor jou om wat te vinden dat je goed zit

nog 5 zonder te zuchten moet het toch lukken, dat komt door jou Roanna…alle voorweeen al gehad zeg maar

Ja hoor Viva, jij mag het volgende deel openen

@Viva
Is altijd zo dat als je ECHT iets nodig hebt maar moeilijk kan slagen. Kom je net niet tegen wat je in gedachten hebt. Is het feest voorbij dan smijten ze je er mee dood.

@Toos
Gewoon verkeerd gevallen dan of te moe, te veel moeten croccen van te voren. Heb daar ook altijd last van als ik wijn drink, een cocktail valt bij mij over het algemeen beter.

viva- aan jou de eer om het nieuwe deel te openen, andere zullen dat ook wel goed vinden neem ik aan:D