Beps…fijne avond he…
:dag:
@ viva… verknocht…?? de liefde gaat wel erg diep hoor ![]()
Ik denk… (weet haast wel zeker) wij in het voorjaar naar Spanje en najaar misschien weer Gumbet. Of andersom. Mag/moet ook nog op Toos haar verjaardag komen in Turkije en dat is in Juni. :vak02: Dussss…
@ roanna… ja das een goeie reden dan he??
ikke ben er ook van tussen…
dus… tot morgen :dag:
ikke ga lekker dromen…!! ![]()
doei doei
:dag: :kus: Dag Bloem. Tot ziens weer :dag:
Ik ga ook ff denk ik maar ff een broodje eten, i.v.m het:storm: in mijn darmpjes nog.
Eet smakleijk allen zo en tot latersssssss :dag:
roanna eetse…bloemmie truste meis…
Hey meiden!
Hier nog even een berichtje van mij…
Ben echt super benieuwd waar we heen gaan… heb stiekem even op schiphol.nl gespiekt en daar staan alleen 2 vluchten voor Tenerife op… Dus zou kunnen!!
Nou ik sms Beps morgen en zij zal het wel neerzetten!!!
BLOEM:
dat je je ticket heb geboekt!!
Tot over een paar dagen!!!
:kus:
@Cyn
Tenerife is niet echt verkeerd, de zon schijnt er in ieder geval! Heel veel plezier!!!
cynnie…heel veel plezier…naar destination ???
Cynthia: Veel plezier…
http://www.hyeways.nl/pics/vraagteken1.jpg
Waar het ook heen is…
Zo ikke weer thuis, en de boodschapjes heb ik onderweg meegenomen…
Morgen nog werken, en dan WEEKEND!!!
Maar vanavond
HOUSE!!!
Tot straks
Nou hier gebeurt ook geen moer!!! Wat een rare dag… Elke keer als ik kan, is er niemand, en als ik ff niet kan PAGINA"s!!!
JOEHOE BEP…ik ben er nu ook wel hoor! :biggrin:
Er is inderdaad niet veel te beleven vanavond! Iedereen voor de tv?
Trouwens Beps … wou je Bloem nog inhalen voordat ze terug komt?
En opeens komt Roanna ook binnen gevallen ;)!
@Marion: denk je dat dat lukt?? NEVER!!! Die muts is gewoon blijven kletsen, dus wat ik ingelopen ben, is zij verder uitgelopen… HEb niet eens de 10000 gehaald!!
Ikke zit lekker voor de buis met House M.D.!! Heerlijk!!!
Ja he Marion! Altijd opeens he? :lol:
Maar had net even mijn broer gebelt. Hij was vanmiddag op controle geweest en kreeg de mededeling dat wat ze weggehaald hebben, was kwaadaardig, maar dat hebben ze allemaal weggehaald en is nu zo goed als schoon (tussen haakjes). In ieder geval geen uitzaaingen en hoeft ook niet aan de chemo of bestralingen. Hij voelt zich verder ook goed. Nog wel wat wondpijn, maar dat bestijd hij nog met een paar molletje per dag. Dus al met al… heel goed bericht.
Hopenlijk blijft het nu een poosje rustig daar bij hun. Vorig jaar had zijn vrouw het, dit jaar hij, dus nu maar open dat het even over is.
@Bep: Moet je ook wel een beetje doorkletsen hoor Bep, anders haal je het nooit. :dag: :biggrin:
WOW … dat is echt goed nieuws Roanna!!!
Ik wil wel posten, maar niet Viva-stijl Das niet mn ding zeg maar…