TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

@Marion: Bij jou ook zeker weer voetbal op tv he?

:thumbsup: voor de broer van Roanna :thumbsup:

Nou, vertel dan even wat. Je zegt, dat het als jij er bent dat het zo rustig is, dus barst los. :wink:

Zeg het dan maar met foto’s, is ook goed hoor :wink:

Thanks ladies. Waardeer ik enorm. Echt!

@roanna
Dat is goed nieuws zeg!!!

@roanna
Ja die kleine heeft de tv weer ingepikt en het is niet eens zijn club die speelt. Hij mag nog een minuut of 5, dan vertrekt hij maar boven. Geloof dat ‘ik vertrek’ zo meteen komt en dat wil ik zien. Was op zoek naar de tv-gids maar vermoed dat ik hem bij het oud papier heb gegooid vanmiddag. Ben zo’n muts … nog voor de helft in Turkije geloof ik.

Hey MK is er ook!! Zo langzaamaan komen er steeds meer binnen gedruppeld. Nog even en we hebben volle bak!

Hier ook zo hoor. Als er voetbal is, nouja komt er niks anders op. Maargoed, ik kan altijd nog naar boven gaan om te kijken, maar er is niets op, wat ik specifiek wil zien dus.

Als je geen gids meer hebt, kun je toch even hier op de computer bij teletekst kijken wat er op is of wat er nog komt!

@MK: Bedankt ook! :smile:

Nou, volle bak. We zijn met ons vieren. :lol:

Ik drink nog ff m’n thee op en dan ga ik G. voeden.

ik zit ondertussen House te kijken. Het niet slapen van gister begint nu ook zn tol te eisen… MAAR WISTEN JULLIE AL:

MN VRIENDINNETJES KOMT VOLGENDE WEEK THUIS!!!

Ennnnn… Wisten Jullie Ook Al???

Ik zie haar ook meteen al!!!

Want ik ga haar ophalen in Dusseldorffff!!! KNUFFELLEN!!!

En dan gaat ze mee naar ons, en de volgende dag naar haar ouders… Om vervolgens de week erna,…

@beps
Leuk!!!

Samen met mij Cyn te gaan halen in Beverwijk, onder het genot van een dönertje…
en dan de dag erna…

Meetinggggg!!!

Zo Viva-style genoeg???