TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

eerst die pokke herfst door…kerst is dan wel weer leuk (alleen heeft hubs pieperdienst dus ik kan niets afspreken baal, baal)…en dan die vreselijke januari en februari maanden die komen niet om…

april… zucht… de tijd voor nieuwe plannen/ reizen/ vakantie’s…:wub:

1 voordeel van half december DAN KOMEN DE ZOMERGIDSEN WEER UIT… lekker spitten in die dingen…

Dus Bloemmie je bent van plan om toch dit jaar nog naar jordanie te gaan, of heb ik dat verkeerd begrepen.

jan en feb lekker veel schaatsen (kijken) !! zin an!! :smiley: :smiley:

ZOMERGIDSEN!!!

@Bloemmie: We gaan nog wel he, in april…

@ viva… van plan… van plan…

ik ben nu aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om nog dit jaar weg te gaan en dan weet ik WEL een bestemming waar ik heen wil
MAAARRRRR … ik weet nog niet OF ik dit jaar (2007) nog weer weg ga… dussss…

@ beps, ja we gaan!! cker!! moeten alleen ff plannen/ puzzelen wanneer het beste voor jou en mij uitkomt he? :wink:

@ viva… zomergidsen… met turkije erin of 2008 cker niet voor de grote vakantie?? :unibrow:

Ik vind eerlijk gezegd die kersttijd enzo niets. Het enige leuke ervan is, lekker weer vakantiereisjes uitzoeken. Ik vind zowie zo die hele winter niks. Hou ook niet van sneeuw en al helemaal niet van natte sneeuw. Bleh …die troep. En kou…brrrrrrrrr.

Ik heb gelukkig (nok, nok) nooit migraine en zelden hoofdpijn. :zon: Dus ik kom wel hoor, bij leven en welzijn. :unibrow:

insallah hey? :wink:

en met de kerst sneeuwt het toch nooit, dus daar hoef je niet bang voor te zijn…ja toch?

SNEEUW!!! Jaa lijkt me lekkerrrrr!!!

Ik ben het zat, blijft druk dussss!!
Maar pas om 17.45 thuis! PFFFFF

Ik ben het zat, blijft druk dussss!!
Maar pas om 17.45 thuis! PFFFFF
[/quote]

Lekker toch Bep. Gaat de tijd snel. :unibrow:

No way…niet meer in het hoogseizoen…gewoon lekker in mei…is de beste tijd…en waar heen… zal wel Turkije worden…wil wel een keer naar gumbet, maar ook wel een keer naar kusadasi…kijk wel wat voordelig is. tips welkom natuurlijk

ik ga liever 2x per jaar…dan 3 weken in het hoogseizoen, mij te heet…pffff

offe Malta…maar ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten…en is vreselijk duur…

Ik ben trouwens benieuwd waar Cyn beland…spannend…

Oh Viva…Gumbet/Bodrum. Hotel Serhan met alleen ontbijt. Oh …zalig. :thumbsup: Ga zeker weten weer een keer daar naar toe, weet alleen nog niet wanneer.

Kusadasi ook leuk, maar moet je wel een leukere acc zoeken, dan die wij hadden dit voorjaar. Die waar Bep zat, lijkt me wel wat. Ennehhhh… leuk shoppen daar enzo.

@ viva… goed idee…
mijn idee… kom je me opzoeken dan?? hihihi…

owhhh zoveel plannen
belde net met mn ouders… hihihi… die hebben ook wat met me te stellen he?
had ze nog zo voorbereid gaandeweg over hoe ik me voelde enzo
zelfs waarschuwing gegeven dat ik zsm thuis zou komen
en dan toch " zo snel" en binnen een week…hihihi

heb ook maar ff voorzichtig verteld dat ik MISSCHIEN nog ff n maandje elders heenreis…of niet… heb nog maar niet verteld dat ik evt/ misschien/overweeg om een studie te gaan bekijken…
nou ja!! live praten gaat veel beter…

en malta lijkt me dus echt HE-LE-MAAL nix…
sorry voor diegene die het super vinden, maar lijkt me dus echt nix…
weet ook niet waarom… ex is er 1x geweest toen we net wat hadden en die verhalen/ foto’s… maar ja, wij houden maar van 1 land he? :smiley:

Ach bereid je ouders maar voor dan je gewoon een poosje mn zolder huurt! hihi

Ik ga nog 10 min en dan naar huis!!
Tot vanaaf!
:dag: :kus: :dag:

ja…dat zal het zijn, helemaal verknocht he…aan dat land…