TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

hihihi, mijn dochter is 22, en bij mij werd er wel opgelet wanneer ze werd geboren hihihi…ja wel 23.59 uur op 22 januari…iedereen zei tegen mij, waarom heb je er geen 23 januari op laten zetten, nou ja zeg ik was allang blij dat ze er was na 23 uur weeen…ga ik het ook nog een dag opschuiven…maar we pesten haar er wel altijd mee hoor…zo van lang zal ze leven, lang zal ze leven…o sorry niet meer jarig, volgend jaar weer verder…ach ze moet er om lachen, vind het zelf ook wel komisch…maar 1 minuut jarig.

ikke was eruit om 4.22 uur
dus ikke ben altijd de HELE dag jarig… hihihi…

en dit jaar gewoon toch weer in NL
ergens ook wel leuk, kerst, verjaardag en oud en nieuw thuis… maar ja :tssk:
was toch niet helemaal wat ik vorig jaar als nieuwjaarswens had uitgesproken… nou ja!!

Ach kom je lekker bij ons zitten nietsen,… en zuupen enzo,… haaha

Hier zooo f-ing druk!!!

hey bah
waarom zo druk!!
wanneer ben je thuis? nog ff doorbijten he…

en zuipen… ja da kan ik wel!! hahaha
ice koffie met baileys is echt mn nieuwste favoriet…
maar kwam er gisteren achter dat baileys en daarna breezer (lychee) NIET goed werkt… wat een buikpijn om nix zeg!
enneuhm… allemaal leuk en aardig, maar wat vindt jouw hubbie er allemaal van dat ie een geadopteerde vriendin/ dochter zo vaak in huis heeft :smiley: ?!?

@Bloemmie: Vind hij niet erg…is bij ons de zoete inval!! Hij vind het zelfs gezellig!!

Goedenmiddag dames.

Zo, weekend :biggrin:

@Marion: Nee, ga niet iets speciaals doen op mijn vrije dag. Misschien ff lekker stadten ofzo.

Toos: Weer aan de crock.:retard: Enneh ja, het rommelt nog steeds, maar voor de rest gaat het weer goed.

@Bloem: Ook weer lekker ff op de thee. Gezelli.

@Bep. Ook nu weer een goed plaatsje kunnen veroveren? Anders douw je ze gewoon van die stoel af hoor!

@Viva: Klaar met je hut schoonmaken? Lekker ff afgereageerd nu?
Ik ben ook 22-01 jarig, maar ik weet niet meer hoelaat ik ben geboren. Tja, een bietje dement he!!!:hihi:

Haha onze puber ook!!! hahaah wanneer ben je dan gemaakt… is het dan net koud ofzo, of vakantie?? Er word dan dus wat afgebabbeld!!

hihihi Roanna, had ik al in je profiel gezien, dezelfde dag op de wereld gepl*urd…hahahha

april…
aprilletje zoet geeft ook nog wel eens een witte hoed…hihihihi

Bloemmieeeee…gezellie…de 18e…he

voorjaar begint dan he Beps…als het gras twee kontjes hoog is…hihihihi

hihi
mn broer is van de 14e-01 dus zal wel druk zijn geweest in mrt/ april

@ roanna, nee geen thee… lekkere koffie :biggrin:
alles nog aan het rommelen?? banaantjes al binnen??

past precies…:smiley:

Roanna, de hut is nog niet klaar, heb net gedweild, en de wc gepoetst…maar voor de rest nada… was heel wat van plan, maar ben bij paps en mams nog even blijven hangen, toen boodschappen gedaan, en vervolgens geshopt…nou ja soppen doe ik morgen dan maar hoef geen boodschappen meer te doen, dus lekker in mijn pon rond dwalen in huis…is het lekkerste wat er is.

@ roanna, ja gaat echt super worden!! de harde kern er gewoon ALLEMAAL bij… en wee je gebeente die afzegd met migraine ofzo…:tssk:

ja…echt wel…ach is al zolang geleden he…april, ik wou dat het weer april was…

degene die afzegt met migraine halen we op met een bus vol mollen…slikken met die hap.

@ viva… lekker ff de boel de boel laten en bij pappie en mammie kletsen… heerlijk!! verheug me er nu al op! :smiley:

@ viva… mijn idee!