TTT deel 60 (En we blijven maar doorgaan)

dames…probleem!!
een zorginstelling hier in de buurt gaat ieder jaar met de mensen op vakantie…
nu kreeg ik de vraag of ik mee wil gaan als vrijwilleger…
begin juni…een weekje naar kusadasi…wat zouden jullie doen? heb ik die tijd wel nog gewoon stage!!

@filiz: overleggen met je stage/school of dat mogelijk is?

pc lijkt nog steeds goed te gaan, morgenvroeg zal ik hier ook nog wel effe langs komen denk ik ga dan effe weer msn testen kom dan hier ook wel effe kijken

Kreadoe was leuk vandaag, weer leuke dingen gekocht wilde daarna nog gaan winkelen in utrecht maar echt geen tijd voor gehad hele dag op de beurs gelopen ook wel eens een jaar gehad dat we om 13 uur alweer gezien hadden

Ik ga slapen spreek jullie morgen weer hoop dat dat weer beter gaat aangezien ziek/verkoudheid nu minder wordt

Goedemorgen allemaal

goedemorgen meisjes…het lampje brandde nog…

Beps…en lekker geslapen…
Linda…probleem met pc…probeer de free versie van AVG te downloaden, dat is een virusscanner…die haalt zo het virus eraf. Alle cookies en formulieren via internetsnelkoppeling, rechtermuisknop, eigenschappen verwijderen. Dan moet het lukken om hem eruit te krijgen. Geeft anders mij toegang tot je pc via start en hulp op afstand dan doe ik het van mijn huis uit.

ik vandaag vrij en zie al weer vroeg eruit…vannacht niet zo lekker geslapen, vreselijk gedroomd, maar ik weet bij god niet meer waarover…ja een beetje was in een huis met allemaal kamertjes, en meer weet ik niet…maar lekker was het in ieder geval niet…

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: Op wereldreis - Tot ???

:zon02:Cynthia: 2 november - destination unknown!! :zon02:

Kimbo: ? november - Ankara/Aksaray
Cris: 8 november - weekendje Dublin
WW: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion, Filiz , Seray, Bloem, Trl?? en Hans???: 18 november -Utrecht:)
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side

**2008 *******************
Brenniej: marmarisr
art - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: 4 juni- Gümbet voor 5 maanden

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo

23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej

O spannend voor Tlr…vandaag…naar het consulaat voor een visum…we gaan duimen voor haar en askim…

@viva: bedankt voor je aanbod, heb gisteravond de cookies etc. verwijderd lijkt nu goed te gaan

@tkl: succes vandaag

@viva: sorry gister vergeten licht uit te doen was te druk met andere dingen haha

nou gelukkig dat het weer goed gaat.

zo ik ben weer weg, ga even wat in huis doen…doei…werkse allemaal

Goede morgen meisjes!

@Filiz
Met 7-1 gewonnen … superwedstrijd zeg!
Probleem?!#?! Een reisje naar Turkije is toch altijd mooi meegenomen!!!

@Linda
Nog nieuwe dingen gezien op de beurs? Mijn vriendin is ook zo’n creabea, zij gaat vandaag naar Utrecht.
Hopen nu maar dat de computer het goed blijft doen.

@Viva
Vannacht nog bezig geweest met van alles en nog wat, ben je wel een beetje uitgerust nu? Hoe is het met de hoofdpijn?

Turkijelover naar de ambassade vandaag …
Aan de duim met zijn allen, ook maar een paar kaarsjes aan, we gooien alles in de strijd vandaag en hopelijk komt het dan goed deze keer!!

http://www.partycentrumnijenhuis.nl/public_html/images/w_nijenhuis_kaars.jpg

:thailand: :cambodia: :malaysia: :CHINA: :INDONESIA

Bloem: Op wereldreis - Tot ???

http://www.mondireizen.nl/foto/Thailand_1.jpg

Nog even in Thailand …

Marion, hoofdpijn is wel gezakt, maar ben niet uitgerust, ik ga me vandaag maar bodvieren op mijn huis…even afreageren is het beste, nou dan maar via de sop denk ik dan maar.
Ga nu weer even verder…toedels…

Leef je maar lekker uit Viva, denk maar dat de dweil die vervelende manager is en houd haar maar lekker lang kopje onder :wink:

@Beps
Al wakker of lig je nog steeds in de relaxstand?

TRL: heel veel succes :thumbsup: