@Viva: Lekker meid, gooi die dweil door het huis vandaag en reageer je af. Ook goed in de hoekjes he? :lol:
@Linda: Enneh… de boel weer aan de gang? Ik heb je nieuwe adres er al op staan hoor, maar zag je niet online. Nouja, vanavond maar even testen. Ben achteraf wel blij, dat ik gister niet dat bestand opende die je meestuurde op je oude (virus) msn. :idea:
Oh ja, helemaal vergeten te vertellen…ik ben morgen ook een keer vrij. Kwamen ze vorige week zomaar aan mij vragen of ik vrij wou. ( Moet nodig uren op maken ) Tuurlijk wil ik dat wel! :biggrin:
Zo strijk al gedaan, was zit in de machine, en een in de droger,
Truus uitgepakt…gedouched…nu even boodschappen doen, en naar paps, die moet een programma installeren op de pc,maar daar heeft hij dus de ballen verstand van…dus dat ook maar even doen…Lekker schoonmaakmiddeltjes halen…en dan vanmiddag de gang erin…
@Roanna
Al plannen voor je extra vrije dag morgen?
@Beps
Hier is de verbinding ook hopeloos vandaag, hij valt telkens weg.
@Viva
Wasmachine en droger werken hier ook op volle toeren. Houd niet op met die was he? Nog erger dan konijnen, vermenigvuldigt gewoon waar je bij staat.
Hallooo hier even een berichtje van mıj uıt ıstanbul.Sorry dat ık nog steeds nıet heb bıjgelezen…maar dat zullen jullie wel begrıjpen hoop ık;).Wel alweer een nıeuw deel zıe ık.
Vanmorgen ıs aşkım bıj het consulaat geweest duurde wel een half uur.ze hebben alle papıeren genomen de ze hebben wılde.over 4 dagen verwachten we zıjn paspoort terug bıj zıjn huısadres dus we hebben besloten om vanmıddag terug te gaan naar kusadası en daar af te wachten aangezıen we ıstanbul beıde nıks vınden:disgust:…Dus het ıs nog even spannend maar ık hou jullıe op de hoogte.
ık hoop dat het met ıedereen goed gaat en Bloem ga nu ff snep proberen om je log bıjte lezen maar zal wel een hoop zıjn
oja het ıs hıer heerlıjk weer de zon schıjnt en tıs warm…
Goeiemorgen, @Trl: SPANNEND, blijf voor je duimen hoor:thumbsup: @Viva: Vandaag je agressie kwijt met poetsen @Roanna: Morgen dagje vrij, lekkerrrrrrrrr. Hoe is het met de race, al over of nog steeds :storm: in je buik @Beps: Uitgeslapen?? @Linda: Hoe is het met de comp?
Zo lady’s ik ga zo naar huis heb vanmiddag klanten en ik heb vanaf morgen vrij en thuis geen pc dus kom voorlopig 2 weken niet denk ik. Zondag vertrek ik naar mijn lover en gaan we ook kijken of we een visum voor hem kunnen regelen zoadat hij eind november, begin december kan komen voor een maandje of 2.
Het gaat jullie allen goed en tot over 2 weken.